seeyaaa

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Nina Larsson - 18 juni 2013 22:05

Efter senaste inlägget så har dagen även bestått av att klippa gräsmattan o bråka med gräs klipparen då den är ställt ner så himla lågt hjulen samt att ngn sen tidigare har brutit sönder spakarna. Så de kändes där ett tag på vår baksida av gården att ja klippte en åker, de gick tungt,gräsklipparen stanna hela tiden då de gick för tungt o jag förbannad.. Haha nåja fick mig träning där iaf.. ;) ska ev fortsätta imorgon om tid finns.. Sen har ja varit hos mina föräldrar där ja ha färgat mammas hår, sen for ja,hunden o sambon o kikade på hus då vi är sugen på att skaffa oss ngt eget krypin .. Fatta härligt med ett eget hus ! :)

Duschat,vilat har även varit på schemat o nu ikväll en kort rastning av Dante och så hemma träning som blev axlar,ben,rumpa,armar o en hel del mage o rygg .. Sen fått lite pepp av sambon som för övrigt står o äter chips haha.. Bara så kul.. Att här tränar man o han frossar ':) han försökte få mig lite sugen,. Blää för chips ! :) nu när allt söt sug är borta så känns de fantastiskt :)

Ska strax sova så man orkar med morgon dagen .. Då blir de in till Kalix o jyra med de gamla gänget höhö.. Sara,Maja o Annelie o jag ;) ska bli mkt roligt.. Ser ja framemot.. O så blir de inhandla nå gott till midsommar :)

Nåja de var de .. God natt alla vänner

Av Nina Larsson - 18 juni 2013 12:59

Idag fick man sig en sovmorgon till just före kl tio, tog en kort promenad till min mammas arbete.. Sen vidare o åt lunch innan de blev att umgås med Viktoria.. Blev en snabb visit på 1 h då min lilla vovve började må dåligt där o ville ut för att göra sina behov.. Är så fruktansvärt jobbigt när han har dessa perioder att han är dålig... Hmm ! Men nu är allting lugnt.. Katten o hunden myser vid min sida på soff locket.. Ska på en stund ta en dusch .. Får se om de blir ngn promenad kring byn då de är så förbaskat blåsigt.. Sen mitt i allt igår så hade ja nästan 38 graders feber.. Utmattad o har väl börjat slappna av :) konstigt de där.. Riktigt kokade inombords..

Annars blir de bara en lugn hemma dag,ska laga nå middag senare .. Imorgon blir de ev Kalix o träffa 2 av mina brudar.. Om dom hör av sig :) sen torsdag ska ja vara modell .. Fixat en sommarklänning mm av Pernilla .. Ska bli kul o få stå igen som modell o fixa till sig :) och framförallt nya bilder i min pärm :)

Fredag så är de midsommar afton, ingen aning va som sker då.. Men antar de blir fest ;) hoppas värmen o solen passar på att titta fram..med var väl de jag hade just nu o skriva !

Bjuder på en bild på mina 2 söta fyrbenta vänner

Ovido - Quiz & Flashcards