seeyaaa

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Nina Larsson - 8 juni 2013 17:11

Har vägt mig idag o vågen visade ytterligare 1,5 kg borta.. Sen tidigare så är de ca 2,5 kg :) nu endast 2-3 kg till så är jag super nöjd o så mätte jag mig idag.. Ytterligare ngr cm borta :) fan va nöjd jag är..

Nåja som sagt, jobbade igår till 16 o tog helg, åkte hem för att fixa mig o sen kom Sabina,Helena o Sandra hit till mig.. Satt o jyra på och hade de riktigt skoj :) sen blev de kulturnatta.. Pappa fick ställa upp som chaufför .. Hade de så himla roligt ! Halv lullig var man oxå.. Men däremot proppat med folk så i slutet blev de jobbigt.. Sen åkte jag hem tsm med nästan alla vännerna o Sangis bor .. Åkte till mina föräldrar o sov då min älskade sambo är borta o fiskar med sina vänner :) saknar han så mkt..

Vaknat pigg som bara den, har nu på sista tiden inte ens haft huvudvärk dagen efter.. Underbart samt att kroppen orkar hålla igång ;)

Har från förmiddagen till nästan nyss umgåtts med Pernilla gumman,ätit lunch där.. Ska snart se va man ska äta till middag o sen bara ta de lugnt, ev städa om jag inte tar de imorgon o så en promenad kring byn är jag sugen ! :) 


Men tack alla tjejer för denna roliga vecka,både onsdag o igår ! Längesen jag var ut 2 ggr så här nära inpå.. 


Ha en fin dag

Ovido - Quiz & Flashcards