seeyaaa

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Nina Larsson - 20 juni 2012 22:54

Ett litet inlägg innan john blund, har iaf jobbat 14-21 o har gått fin fint.. imorgon börjar jag först kl 16.15 ! Skönt, sov morgon o allt.. hoppas på fint väder så man kan ta sig en härlig morgon promenad !


Tänkte lägga upp en bild från jag var brunett o nu när  jag är blond igen.. de känns faktiskt jävligt skönt att vara blond igen, trivdes inte i de mörka men samtidigt så var de roligt att testa iaf.. 


Är bara nyfiken vad ni läsare tycker ! :D En sak är säker, vilken skillnad de blir.. ser knappt ut som jag i de bruna håret :P  God natt alla !


 

Av Nina Larsson - 20 juni 2012 12:28

Idag så ringde min mor o väckte mig kl 9.00 för att jag inte skulle sova ngt längre samt posta ett arbetsgivarintyg till kommunala för att få höjt a-kassan då jag varit med i ett år nu !! Tjing tjing.. Sen så gick jag o dante hem, åt frukost och sen begav vi oss ut på en lång promenad kring byn .. så härligt o han är så duktig min lilla vovve ! 40 minuter senare så var vi hemma, jag gick o duscha, la mig i sängen en stund med katten o hunden liggandes bredvid varandra .. mysigt ! Har nu fått i mig lite lunch som blev en omelett o vatten ! 


Ska börja sminka mig lite nu, ta en kopp kaffe .. ta en sista promenad med Dante innan jag börjar rulla mot jobbet, sen kommer jimmy hem o umgås med lill vännen våran !! Jobbar 14-21 idag o jag hoppas de kommer gå bra, men de tror jag ! :) Är ju ganska van att jobba där jag är, men de är så många nya man ska lära känna :D 


Sen efter jobbet blir de då bums i säng o sova .. men börjar först jobba kl 16 imorgon bitti ! Skönt skönt.. 



Ha en fin dag alla ! 


Seeyaaa

Ovido - Quiz & Flashcards