seeyaaa

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Nina Larsson - 3 juni 2012 19:09

Igår var de tjej fest med brudarna hos maja, var en skit rolig kväll med skratt o roliga spel !Sen blev de utgång på b4 och där var de oxå trevligt.. humöret var på topp o alla hade de trevligt ! Sen efterfest o de blev alldeles för mkt go dricka.. så idag har man mått som man har förtjänat.. fy tusan vilken jobbig dag, men de har jag fått ta då kvällen igår var suverän . ! Sen så har jag varit på styrelse möte samt städ av folkets hus.. trodde jag skulle somna där :D Var inte i den bästa formen för de just då, men de gick bra ! Sitter nu hemma o väntar på pojkvännen som är o spelar innebandy.. att han bara orkar ! :D Sen vill jag säga att jag är så glad att jag har min fina jimmy, älskar dig ! :)


Har snott lite bilder av annelie , här kommer några ! Tack alla fina tjejer för en otroligt rolig o galen kväll ! :) 


 


 




Seeyaaa    

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards