seeyaaa

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Nina Larsson - 6 juni 2012 22:38

Som sagt, skrev tidigare att Pernilla ska bli min personliga tränare.. där ett tag idag kände jag bara " NEEEJ" va har jag gett mig in på :D Hon är riktigt sträng o pushar en.. visst jag behöver ju de, någon som peppar igång en .. men inte kunde jag tro att min kropp o hela jag har blivit så här dålig i form.. Först så värmde vi upp med samba "dans", sen styrke träning och sist en sjukt jobbig powervalk med vikter kring fotlederna.. Hon före o jag efter :D Herre jävlar vad jobbigt.. Nåja de gick ju , men jag känner mig glad nu för att jag orkade o faktiskt gjorde mitt allt.. 


Tänk att fem ynkliga kilon ställer till såna problem, hur fort man tappar allt man en gång hade med kondition o styrka ! En liten ynklig storlek .. Men saken är den att det går väldigt fort att bli av med dessa eller för den delen komma igång med ämnesomsättningen när man väl börjar.. Men däremot är min ämnesomsättning redan kass o jag tror de är detta som behövs också för att medicinen ska kicka in !! Imorgon kväll när hon slutar jobbet blir de ut på lång prommis igen .. 


Haha lär ju även märkas om jag tar mig upp från sängen imorgon , BTW .. fick världens rå panik när jimmy väckte mig imorse o sa att klockan var 13.00 .. sovit 13 timmar .. studsade upp ur sängen .. brukar ALDRIG sova så länge !! inte ens hunden eller ngn har ringt mig, sen har jag börjat stänga av mobilen i sömnen ?? Näee .. Men samtidigt så kanske jag behöver mer timmars sömn då o då .. Sen så kommer helgen bli skit tuff .. långa pass, lite ledigt .. nästan 40 timmar på en helg ! Men sen från den 12 juni till den 17 blir jag ledig fram tills den 18 juni då jag börjar med semester schemat som blir heltid !! Måste samla kraft o nya tag .. Jag behöver de med tanke på att vissa dagar för mig är väldigt tunga o jobbiga med dessa 2 sjukdomar jag har.. Måste följa hur min kropp o själ mår för att fungera som en vanlig människa o acceptera att jag klarar inte av allt !! 


Imorgon om jag fått in mina skatte pengar så blir de happis, köpa en massa saker till bilen så de inte läggs på hyllan samt träning kläder, ett par byxor, linne/tröja typ samt en jacka jag har sucktat efter !! Sen blir de hålla hårt om slantarna o börja spara .. 


Här var jag vältränad o fit.. De var en gång som ska bli föralltid igen !! :D Haha fina bilder !! 

Dessa två är från 2009 tror jag, sen så vill jag bara säga en sista sak : Jag vill inte banta, jag är inte tjock

eller får för mig att jag är de , oavsett om de finns dagar då jag känner mig som en heffaklump.. jag vill 

bara börja må bra med mig själv igen o kroppen samt bli fit !! Nu vet ni !!


 


 


Seeyaaa

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards