seeyaaa

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Nina Larsson - 4 juni 2012 21:54

Igår efter att jag hade varit på folket hus o städat samt haft möte så blev de inte många knop här hemma, myste på soffan med hunden,katten o pojkvännen.. såg big brother finalen o tyckte de var rätt vinnare även om hon är lite konstig o jobbig, men många tycker ju jag är de med så.. va fan :D Hon är en härlig person och inte som alla andra ! 


Sen efter de begick vi oss mot sov rummet där de blev att kika på film, somnade vid ett tiden, trött som bara den ! Men de var super mysigt att ligga på älsklingens bröst korg.. somnar bäst då! Vaknade idag vid nio tiden, gick ut med dante , förbi min far vid tio tiden o sen till svärmor innan de blev iväg mot kalix för ett möte på AF och de var i en timme :D Herregud.. jaja efter de när jag kom hem så for jag, pernilla , våra sambos o hundar iväg till ett träsk där vi gick i naturen och jag rädd som fan när dom säger att de knakar i skogen o så såg dom en hugg orm , den var alldeles precis vid dom.. tur fan att hundarna var med mig på andra sidan stenen.. Jag kutade ner !! 


Fikade o jyrade på, jimmy höll på att reta gall feber på mig .. haha jaja men de var trevligt iaf ! Sen efter de så åkte jag o dante till svärmor igen, tog de lugnt på soffan o fick mig kaffe där innan de blev i väg till folkets hus o styra ihop fika mm för ett möte som något företag skulle ha ! Sen iväg mot Pernilla där jag färgade hennes hår, hon blev så himla fin min gumma ! :)


Har bestämt även att pernilla ska få bli min personliga tränare, så hon ska fixa ett tränings schema o peppa igång mig, hon är verkligen en duktig sådan.. haha o jag får inte bli sur på henne sa hon :D Jag lovar, 5 kg ska bort o de kan gå väldigt fort så länge jag är motiverad o peppad ! Hej din försenade beach 2012 :D


Sitter nu hemma på säng kanten med en utslagen hund av allt bus o spring med sin polare pelle.. ska strax ta mig en varm dusch, lägga mig i sängen o kika nå serier eller dokumentär på datorn.. jimmy är o fiskar med sina kompisar.. när han kommer, de vet jag ej !! 


Imorgon jobbar jag 16.15-21.15 , ledig onsdag-torsdag , jobbar fredag 13-21.15 , lördag 7-16.30 och söndag 7-12/16-21 !! Härligt .. men kommer bli en tuff helg.. ! Men de ger en pengar.. sen blir de ledigt ngr dagar innan man hoppar på sommar schemat. 


Sen till en annan sak, detta handlar om mig själv.. jag är fan stolt över mig själv, den personen jag är o att jag låter ingen trampa på mig.. jag bryr mig inte längre om vad folk tycker o tänker om mig ! Jag är den jag är o jag är den du ser.. Jag säger bara " Hej mitt namn är nina, jag går på en lina haha.. dom tycker jag är en pina som alltid måste flina haha " De är jag i ett nötskal, jag är glad, vill alla väl, älskar att prata och tycker om nästan alla människor som är i min närhet o dom som "inte " tycker om mig.. ni stärker mig ! :)




Love me, or hate me.. !!  


seeyaaa

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards