seeyaaa

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Nina Larsson - 17 juni 2012 18:43

Har inte haft tid eller för den delen orkat skriva här på bloggen, har iaf tagit sex dagar ledigt från jobb/ansvar mm . Vilat upp min kropp,själ innan semester shemat drar igång imorgon.. kan säga att jag har mått bra,försökt träna mig stark igen med att vara ute mkt i det fria, tagit promenader och rensat allt som funnit i kroppen.. jag har umgåtts med familjen,vänner o gjort sånt jag tycker är roligt ! Solen har verkligen lyst o jag känner att jag har även gjort de! 


Jag har verkligen njutit av varje sekund, jag behövde verkligen detta o de känns även som att jag har fått en chans att få medicinen att fungera, nu känns de som att de börjar bli bra i kroppen min, ska imorgon efter jobbet till labbet o ta nya blod prover för att kolla värdena .. Skulle dit i veckan som var, men jag glömde att ja fick inte ta medicinen då.. vilket ja gjorde så fick bli en ny tid :D haha men men .. 


Laddade ner ett program med stegräknare/kalorie idag när jag gick på en promenad.. blev lite besviken, enligt den så hade jag tagit 4900 steg, 38 minuter kring byn och endast 120 kcal .. haha vafan :D ?? jaja de var iaf mkt skönt även om de var blåsigt o halv dassigt ute.. Men kvälls kvisten blev ju iaf mkt fin !! 


Nu ska jag försöka få fixat disken o sen ta de lilla lugna innan man ska sussa .. Jobbet väntar imorgon !! kommer bli en fin sommar detta !! 


Ha de fint alla !!


Seeyaaa

Ovido - Quiz & Flashcards