seeyaaa

Alla inlägg under september 2012

Av Nina Larsson - 24 september 2012 20:57

Haft en fin o lugn dag,mys ikväll med mina föräldrar hemma hos mig på soffan tillsammans med världens bästa vän Dante o katten Tjorven!

Blir att även se underbart är kort innan John blund knackar på .. Jobbar 7-15 imorgon .. :-) sen ledig onsdag-tor-fre.. Men ändå fullspäckade dagar.. Onsdag af möte,träning,dansa..
Torsdag städa,tvätta
Fredag träna och sen jobb helg .

Sen en sista sak,att jag blir så glad över människor som man kanske aldrig träffat många ggr ,bekanta mm vill en väl .. Skriver så fina tankar om en.. Man känner sig verkligen älskad för den man är o att man får en syn att man är en väldigt fin människa :-) tusen tack <3

God natt alla !

Av Nina Larsson - 24 september 2012 14:27

från jobbet så ser man miljontals saker som skulle behövas göras, som tex

Dammtorka i sovrummet

Fixa garderoben

Diska

Dammsuga o skura

Tvätta bort lite kläder..


Fyfan o energin är på den största nollan EVER ! 


Får nog bli att jag tar o gör något av dom sen när orken finns.. inte just nu ! :D Längtar till jobbet oxå, helt sjukt vad

rastlös man blir att va hemma :P 



jaja, så kan de va ! 

Av Nina Larsson - 24 september 2012 11:51

Sovit som en stock i natt,men vaknat däremot flera ggr av att jag har försovit mig då jag igentligen skulle ha jobbat idag ! Har iaf ringt o friskanmält mig.. har även sån jävla huvudvärk så jag dör o halvt snuvig ! Fin väder ute annars med strålande sol och höstfärger,synd bara att de är så fruktansvärt kallt. ! 


Har fått alla bilderna nu från fotosessionen,däremot lyckas de aldrig ladda upp .. vet ej va felet är via skype !! Vill se dom nu, men däremot så har victoria lagt upp några på facebook och här visar jag dom jag tyckte va fina ! :)


Om huvudvärken försvinner så blir de en långpromenad med min lilla vän,däremot så var vi nu imorse och gick i skogen och på en åker.. vet inte va som har hänt,tycker de är skit kusligt o gå i skogen ensam.. har tidigare aldrig haft problem med det.. skumt !! haha


 


 

 

 



Seeyaaa

Av Nina Larsson - 23 september 2012 20:33

Fryser som ett tok, usch .. blir en kvälls dusch tror jag innan sängen så man får ngn värme ! Skulle ha jobbat imorgon men ringt idag o sagt att ja stannar hemma då formen inte varit så på topp pga ngn skit förkylning o varit risig idag så tänkte att ja kurerar mig en dag till samt inte smittar dom äldre eller mina kollegor ! :) 


Ska fortsätta se nu x factor, invänta att få alla bilderna från fotosessionen med Victoria ! 


Tjillevippen !

Av Nina Larsson - 22 september 2012 19:57

RÄDD :-D HAHA

Av Nina Larsson - 22 september 2012 18:55


Bra text i låten o allmänt att den fastnar i huvudet.. snart bastu mm ! 


Tjingeling

Av Nina Larsson - 22 september 2012 12:56

Kanske sovit lite för länge idag,men så härligt för mig.. Sen direkt en lång morgon promenad kring byn med Dante.

Nyss ätit frukost o nu en dusch.. Fara o dricka kaffe hos mina päron. Sen blir de att umgås med fina Pernilla o Pelle.

Blir bastu med ansiktsmask mm .. En tjej kväll i lugnet o bus med hundarna.

Ha en bra lördag alla <3

Av Nina Larsson - 21 september 2012 20:54

Fredags mys på hög nivå men dock med allt för trött o sliten nina.. Har tänt ljus,täcket på i soffan med världens bästa vän vid min sida då Jimmy är o ränner med sina vänner.. Själv känner ja bara lugnet.. Varit en tung dag på jobbet.. Inte jobbet i sig utan för att man helt enkelt inte är kry i kroppen.. Men är ju inge nytt !

Blir en tidig kväll,imorgon blir de lördags mys med Pernilla o Pelle. Ska bli kul.. Dock blir de en härlig o lång sov morgon .. För de behöver ja o inga måsten !

Ha en fin helg alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards