seeyaaa

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Nina Larsson - 13 september 2012 16:01

Igår var en riktig jobbig dag, arbetskollegorna var riktigt oroliga för mig.. yrsel o de svartna flera ggr för mig.. likblek och alldeles svettig.. men härda ut o stanna på jobbet ! Igår var jag som i en annan värld, somnade direkt när jag la mig.. gick som i tunnelseende . idag varit trött som bara den,men har gått bra.. bara de att jag har svällt upp som en gris då jag har pms gånger 200.. ca 4 kg i vätska ! Kan säga att de märks på hela kroppen, tung o äcklig.. 


Sen var jag ju modell i måndags, ena bilden som jag fått se såg jag ut som en JÄTTE .. Omg ! Är ju verkligen inte så i verkliga livet.. herregud. S¨å nu blir de börja träna o minst 5 kg ska väck.. bye bye fatso !!! 



Less så förbannat.. gaahhh ! Nåja nu är lägenheten städad,sallad i magen o ledig imorgon.. Sov morgon deluxe !


Snart till päronen o få sig nå kaffe ! 



Ovido - Quiz & Flashcards