seeyaaa

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Nina Larsson - 5 september 2012 13:42

Vilket j*vla oväder de var igår , herregud.. skulle ta en sista kvälls promenad med dante.. var lika att glömma de, han vägrade o jag med :D Storm och spö regn.. huvva ! Såg iaf klart hemmafruarna o sen sängen.. somnade direkt jag la mig.. var så himla trött även om jag bara jobbade till tolv. ! :D hann även igår vara och säga grattis till svärmors mamma Gun som fyllde år, trevligt var de ! Sen begav jag mig hemåt och hade en mys kväll med våra 2 fyrbenta kompisar. 


Idag har jag vaknat just efter nio, tagit mig en skön promenad med lille mannen, solen lyste även så då var de extra härligt ! Gick hem, åt .. tog mig en dusch samt hunnit förbi pernilla nu när hon har kommit hem från uppsala ! :) Fick mig morgon kaffe ;) Har dammsugit och fått lite tid med min sambo som precis åkte iväg o jobbade.. Längtar som tusan till helgen då vi ska ta igen lite tid vi missat, blir att efter han har jobbat åka ut till stugan och sova över, bara vi o såklart våran hund ! :) Ska bli mysigt, men lite otäckt när de blir mörkt o måste gå på dasset :D haha.. så är de när man är mörkrädd, men har ju min ficklampa jag fick av jimmy förra vintern :D


Börjar jobba 16-21 idag, imorgon 7-15 och fredag 7-16 .. sen ledig 3 dagar ! Ska bli skööönt .. Slänger upp två bilder på mig idag samt med min nya favvo t-shirt från Gina trico, endast 99 kr. ! Ska snart åka iväg mot mina föräldrar o se om man får sno sig nå middag där.. Pappa får köra in mig på jobbet idag då han skulle fixa ngt på min bil samt åker jag hem med Sandra ! :) 


Nåja ha en bra dag alla ! Tack o hej leverpastej !


 


 



Ovido - Quiz & Flashcards