seeyaaa

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Nina Larsson - 3 september 2012 20:40

Hittade en gammal bild från förra bloggen, var då jag var i italien 2007 tror jag ? :D Tänk hur mkt man har förändrats som person bara sen dess, både på gott och ont.. eller ja mest gott skulle jag tro o för den delen hur långt man kommit i livet. Här var jag så liten, herregud.. både ålder o kropps mässigt.. här jag började få ätstörningarna o tränings hetset.. När jag ser tillbaka ser jag en tjej som inte var nöjd med den hon var,såg ut .. Idag tycker jag om mig för den jag är,för hur jag ser ut.. visst kommer de ju dagar då jag känner mig som en fet tjock kossa, men vem har inte de !?


Tacka vet jag för vem jag är,hur jag ser ut.. upp med hakan o le ! :)


Nu ska jag ut med vovve, se underbart är kort för de är jag med :D Sen sooooova, jobbar kort dag imorgon.. 7-12 ! Så sköönt ! God natt alla 


 

Ovido - Quiz & Flashcards