seeyaaa

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Nina Larsson - 18 september 2012 19:56

Nya arbets dressen samt namnbricka. Är mkt nöjd!

Av Nina Larsson - 18 september 2012 10:01

Idag är jag ledig samt imorgon.. så skönt! Behöver vila skallen o kroppen . Blev väckt kl halv nio av att min läkare ringde.. ÄNTLIGEN, var inte så himla trevlig denna gång då jag är så jävla less detta skit.. Så nu blir de nya prover o kolla om de är något annat som stör o jag hoppas hon får tummen ur o fixar så jag nån gång får börja hos sjukgymnasten ! 


är på lite halv dåligt humör,dels på grund av att jag är skit trött, huvudvärk o för samtalet.. Men de går nog över ! 

Solen lyser iaf idag o de får man ju va glad över, har ju tydligen varit orkan i natt :D Själv har man sovit hårt, men vaknade av att min sambo kom hem kring halv sju imorse från jobbet, la sig bredvid o höll om mig.. mysigt ! 


Annars har jag inte hunnit så mkt annat, tagit en promenad med dante, varit förbi päronens jobb, ätit frukost.. Sen på ett tag blir de kalix .. Efter de hem o göra middag, hade tänkt mig lax, ris ,sallad .. enkelt,nyttigt o gott ! Sen direkt efter middagen blir de till mamma o färga hennes hår,klippa pappa.. se x-factor .. ! De är vad min dag kommer att se ut ! 


Hoppas ni andra får en fin dag! 



Ovido - Quiz & Flashcards