seeyaaa

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Nina Larsson - 14 september 2012 22:01

Vill bara säga äckligt,fy och faaaaaan!!!

God jävla natt.. !!!!!

Av Nina Larsson - 14 september 2012 19:25

Idag vaknade jag kl halv tio med huvudvärk o yrsel.. Sen sovit alldeles för många timmar . Gick på en promenad med Dante ,fixade mig och sen iväg på af o lämna av pappa på vc.

sen inte gjort så mkt speciellt,varit hos päronen i vanlig ordning samt hälsat på Pernilla o så fick hundarna busa. Ligger nu i sängen o ser tv,på ett tag ut med Dante,duscha o sova..

Blev ändring på schemat så jobbar delad tur imorgon istället för söndag..
Lör delad 7-21 sön 7-16.30 o måndag 7-16 !

God natt säger jag!

Av Nina Larsson - 14 september 2012 19:25

Idag vaknade jag kl halv tio med huvudvärk o yrsel.. Sen sovit alldeles för många timmar . Gick på en promenad med Dante ,fixade mig och sen iväg på af o lämna av pappa på vc.

sen inte gjort så mkt speciellt,varit hos päronen i vanlig ordning samt hälsat på Pernilla o så fick hundarna busa. Ligger nu i sängen o ser tv,på ett tag ut med Dante,duscha o sova..

Blev ändring på schemat så jobbar delad tur imorgon istället för söndag..
Lör delad 7-21 sön 7-16.30 o måndag 7-16 !

God natt säger jag!

Ovido - Quiz & Flashcards