seeyaaa

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Nina Larsson - 25 maj 2013 21:27

Här för ngn dag sen vägde ja mig o vågen visar 2,5 kg mindre o ca 3-4 cm mindre kring magen.. Sen aktiv med promenaderna som är helt underbara o så när man fått de att bli en fast rutin ! Nästa vecka på onsdag blir de mäta sig igen o väga.. LCHF maten får bara fint..

Inge socker begär alls.. Känns så himla bra o känner mig stolt att jag orkar detta o mår bra ! Igår däremot synda ja på kvällen ngr vin glas o fira med utgång tsm med sambons moster o hennes man o kill kompis.. Var spontant o riktigt roligt ! :-) härliga människor ! :-)

Dagen har varit i ett lugnt tecken,myst på här hemma o så varit ett varv kring byn med min älskade vovve, hälsat på hos bästa svärmor o fått mig kaffe..

Sambon åkte nu o fiska så ja ska bara va hemma o mysa,läsa andra boken om femtio nyanser av mörker ! :-)

Imorgon är de mors dag,ska överraska mamma med blommor o nå fint :-)

Denna bild är tagen igår då jag hade fixat mig snabbt.. Ha en fin lördag !

Ovido - Quiz & Flashcards