seeyaaa

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Nina Larsson - 16 maj 2013 16:57

Blev ett besök till granån med mina föräldrar o köpa dom första blommorna o så bjöd jag dom på middag :) dom tyckte de var riktigt gott o de tyckte jag med .. Mätt som bara den ! Har precis gjort mig klar för att åka in till Kalix där de blir stor seans o lyssna på han från de okända !:) ska bli spännande.. Har även hunnit som sagt plantera blommorna i krukorna mm .. Köpte denna nya stora krukan eller lådan oxå för endast 49 kr .. Billigt o tio blommor för 80 kr :) haha jag är inte duktig på namnet på dessa jag köpte.. För mig är de bara blommor :D

Känner mig lite halv stressad inombords men annars varit en fin dag ! Hoppas ni andra oxå haft en bra dag o en fortsatt fin kväll :) tjingeling

Av Nina Larsson - 16 maj 2013 13:53

Idag har jag varit och handlat lite av sånt man kan behöva tex mandel mjöl,fiberhusk mm och en massa annat gott ! Daagens frukost/lunch blev äggröra med vispgrädde och haha jaa i brist på annat en makrill burk ! :D Hade egentligen tänkt mig kesella med bär och mandel ! Men de får bli morgon dagens frukost och maten blev heller inte den jag hade tänkt.. Hittade ngt annat .. så de blir soppa med bacon mm ! :)


Är riktigt mätt ännu i magen från fukost/lunchen.. Har även hunnit med en promenad krin byn med min älskade fyrbenta vän, blev inge stor städ hemma idag då sambon vaknade så sent.. så han skulle göra de som behövdes imorgon :) Sen har han och jag druckit kaffe på verandan och jyrat på.. han får mig alltid att le och skratta även om jag i dagens läge ha PMS :D 


Suttit och fixat min profil på LCHF klubben och läst på även, en tjej hade gått ner 12 kg på mindre än två månader och då endast ätit enligt metoden och tagit promenader.. ska köra så jag med och ngt styrke pass ! Däremot tror ja att jag  har svårare att gå ner snabbt som vissa gör med tanke på att jag är inte så himla stor annars i storleken .. och nu är jag rikrtigt uppsvälld av vätska då röda veckan strax ska komma ! Men de ska bli spännande.. ska låna mammas måttband och föra en journal hur mkt de minskas .. Håll tummarna för mig ! :)


Fit for fight beach 2013 .. haha lite sent på tänkt :D Men skam den som ger sig.. Sambon är iaf glad att jag ska köra detta för då hakar han på så han även får komma igång igen med detta ! Fattta att han gick ner 22 kg SJÄLV med lchf och utan nå konstigheter som jag börjar jyra med :D MEn går jag in för ngt så gör jag de hel hjärtat.. 


Ska även ta före och efter bilder.. ska lägga upp dom sen här !:) Om jag vågar haha :D 


Men nog om detta,ska strax fara till granån med föräldrarna,sen hem och äta min middag,duscha och fixa mig inför kvällen tsm med svärmor där vi ska på "terry evans stor seans" kl 18.00 ! :) spännande .. om man nu tror på de ! :D


Ha en fin dag alla ! :) 

Av Nina Larsson - 16 maj 2013 00:54

Mamma,du är min bästa vän
Du får mig alltid att le igen
Du finns alltid där med sin famn.. Därför är jag så glad att du är bara min älskade mamma.. Ingen är som du .. Jag älskar dig !


Ovido - Quiz & Flashcards