seeyaaa

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Nina Larsson - 15 maj 2013 21:37

Fick mig 14 h sömn på kontot.. Kan säga att de behövdes efter 2 usla dagar ..så idag har jag känt mig piggare o gladare men ändå väldigt fundersam ! Morgonen började med en kortare promenad,kaffe på mammas jobb och sen umgåtts med min fina svärmor så hundarna fick busa tillsammans :) har även beställt lite nytt från HM.. Hoppas jag får på mig allt !:) sen varit och gratulerat Sandra o så en promenad kring byn med Lill vännen .. Sen frisk anmält mig till jobbet att jag kommer i helgen :)

Har en sak jag funderar över , har gått med i lchf klubben nu för tänkte testa på detta med min sambo.. Min sambo har däremot kört detta tidigare o gick ner då 22 kg i vikt ! Så från start imorgon blir de att prova på detta .. Men själva tränings upplägget börjar jag från start nästa måndag .. Jag vill gå ner 7 kg till 52 kg .. Så mkt vägde jag när jag träffade Jimmy o sambo kilona har börjat komma och min värsta skräck är att bli stor som jag var förr ! Och sen mår jag mkt bättre o skulle detta funka så får de bli min nya livsstil .. Måste även lägga upp delmål så jag orkar med tanke på att min sjukdom gör ofta att hela min energi o kraft försvinner i perioder o därför kan vara bra med realistiska mål !:)

Jag har börjat lite smått äta mer fett än kolhydrater o måste säga att man håller sig längre mätt o kan ju även vara en ny start att tycka tex att de är roligt att baka,göra egen müsli mm :) o sen att man kan tex unna sig goo saker som jag tex gillar som brie ost med salami :)

Imorgon ska jag göra egen panerad torsk med skarp sås o sallad ! :) ska inhandla lite nytt som behövs tex mandel mjöl eller vad de nu hette .. :) få se hur detta går, ska sno mammas mått band o börja mäta lår,mage o armar samt ta före bilder o efter ngt veckor nya igen för att se om de blir ngn skillnad :)

Jag känner mig redo .. Och jag GÖR detta för min egen skull och efter att ha pratat idag med svärmor så fick hon mig att inse att de är min egen känsla jag ska gå på .. Pga att jag sa att en kommentar om att man har gått upp i vikt väger mer än 10 andra som säger "men du är inte tjock" , du är så smal så !

Nää jag är inte tjock,fet .. Men jag vill bli "fit" och orka mera och är detta en del av att jag ska må bra igen o orka så testar jag vad som helst ! Nåja nog om detta .. Ni får ta del om detta sen hur de kommer gå o hur jag mår med denna metod ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards