seeyaaa

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Nina Larsson - 21 maj 2013 16:03

Fan va god middagen blev.. Ojoj hade riktigt lyckats med köttfärslimpan.. Mums i såsen ! :-) måste skryta på mig själv.. Ätit middagen på verandan.. De är så himla mysigt tycker ja o nu är solen framme där även så man nästan steks..

Har hängt ut kläderna på tork så de kommer lukta o kännas extra skönt ! Fan va ja älskar livet just nu.. Haha.. Sommar o sol.gör dunder för min kropp o själ :-)

Ska vila en stund igen med sambon,sen blir de till föräldrarna o ett bya varv med bra musik i öronen men idag får min bästa vän vila upp sig o så när de är så varmt..

Här är min middags bild, vet ej om man får äta morötter när man går på LCHF.. Men skit samma denna gång !

Av Nina Larsson - 21 maj 2013 12:17

Vaknade idag kl 07.00 .. Men låg i sängen till nio, orkade inte kliva upp så blev att surfa o Goas med Dante då han bara sov :) sen en kort promenad , kaffe och sen städat här hemma... Ätit går dagens middag,mums va gott.. Idag blir de till middag köttfärslimpa med bakom i, egen gräddsås och broccoli till middag ! :) enkelt o gott... Känner mig heller Inge söt sugen alls o vill bara vara ute i det friska o aktivera kroppen konstant.. Har ej testat mina jeans ännu utan går mest i korta tränings byxor o mjukisbrallor .. Ska ta och mäta mig idag .. Är ngn vecka sen nu så ska bli kul o se ifall de händer ngt :)

funderar om man skulle åka in senare ikväll o träna på gymmet .. Eller om de blir träning hemma o en promenad kring byn.. Imorgon blir de en vilo dag ! :) om ja kan ha de nu när man är i gång o tycker de är kul.. Jag vet inte... Men de känns så bra att jag tagit igång med promenaderna o träningen då de legat på is i ngr år ! Min hobby samt kläder,smink mm.. Synd bara att man ej orkar göra sig lika fin varje dag som när man bodde i stor stan haha :D blivit bekväm av mig..

Ska vila nu ett tag så man orkar med resten av dagens timmar ! :) tjillevippen..

Ovido - Quiz & Flashcards