seeyaaa

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Nina Larsson - 14 maj 2013 17:30

Gårdagen var riktigt hemsk för mig med dessa bröst smärtor att de tog hela min must ur mig.. Känns som att jag har blivit påkörd av ett tåg.. Blev att jag stanna idag hemma från mitt kära jobb,men dom förstår varför då allt började igår på jobbet .. Ni kan läsa inlägget nedan va som skedde .. Försökt få tag i min läkare.. Men de är ju fan Inge lätt o ingen tid till ngn annan fanns de heller.. Antar att man är på väg in i en dålig period igen .. Vet ej,men de känns som så ! Idag är en sån dag man bara skulle kunna ligga under täcket o inte göra ngt mer.. Visserligen gör jag de o ngn ork finns ej till ngt här hemma.. Ska strax iaf ta ut lille man o gå till mina päron där de blir att fortsätta ligga på rygg..

Ibland är de bara för jävla mkt.. Man är uppåt som en solsken o faller lika fort pladask ner i marken ! Ingen dag får vara sig lik .. Men men ! Nu vila upp sig inför helgens arbete ..

Lagt upp denna bild förr.. Men i brist på annat har jag lekt med bilder !


Ovido - Quiz & Flashcards