seeyaaa

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Nina Larsson - 22 maj 2013 23:00

Idag klev man upp halv 9, solen sken men blåsigt värre.. Blev jyrat med min moder på jobbet en stund o sen umgåtts med svärmor o hundarna :-)

Sen gick jag hem började laga middagen som blev skinksteks gryta med en massa gott i, grönsaker o tzatziki :-) mmm va gott de var.. O så fått en massa gooa recept på LCHF mat av svärmor <3 har börjat äta middagen ute på verandan när min sambo kommit hem.. Mkt mysigare o skönare :-)

Idag blev de en vill dag från träning o promenad.. Men imorgon blir de antingen promenad eller gymmet innan kvälls jobbet 16-21 .. Har haft underbara o lediga dagar.. Bara tagit hand om mig själv o hittat lugnet.

Efter vi iaf hade ätit så duscha ja, gick med Dante till mina föräldrar där de sen blev att åka in till Kalix.. Tanka bilen,handla o så hälsa på Annelie gumman som anlänt hem från Norge ! :-) o jyrat på med hennes föräldrar.. Skrattat en massvis :-) och så synda ja.. Mmm fy skäms men jag tog en butterkaka.. Kolhydrater ! Men ..bara 1 bit.. Men de försvinner imorgon.. :-D

Sen åkt hem,sett efterlyst om denna tjej i boden.. Får kalla kårar när man tänker på vad som hänt henne.. Fy va sorgligt o hemskt.. Vilken vidrig värld o människa framförallt som ens kan ha gjort detta fruktansvärda sak o i boden !!!

Som sagt man får aldrig säker spelar ingen roll var man bor.. Usch då !

Nyss varit ut på den sista kvälls pinken med Dante o nu sova.. :-) god natt


Sen en sista sak.. Min hud brinner snart upp,soleksem som bara den.. Aj aj !

Ovido - Quiz & Flashcards