seeyaaa

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Nina Larsson - 17 maj 2013 14:07

Grattis Norge först eller vad ska man säga ;D sommaren kom snabbt hit idag .. 27 grader mot vårdat köks fönster imorse när man klev upp ! Tog en promenad , ätit frukost på verandan o myst, sen krattat och tagit bort alla löv högar så att jag har fått blåsor på händerna .. Aj aj ! Sen ätit lunch med sambon, varit på kaffe besök hos Annika .. Blev rejält stekt där i solen ;) men ack så härligt..

Ligger nu på sängen och vilar mig, ska ta o duscha innan jobb helgen startar kl 16 :) saknar mitt jobb.. Däremot synd att de ska bli så himla fint ute nu när man måste vara inne ! Men får passa på o vara ute efter jobbet istället :)

Lchf går bara bra, känner mig mätt längre o gott o äta fett :D haha ..

De var väl de jag hade på hjärtat samt att min hund har mått gott att få vara ute halva dagen :) min lilla svarta hår boll som snart ska få bli halvt snagg så han inte behöver må så dåligt i värmen ..

Ha en fin fredag alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards