seeyaaa

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Nina Larsson - 18 maj 2012 17:22

klev upp halv tio, och såg att de verkligen att himmelens portar var öppna.. de riktigt vräkte ner med regn ! insåg ganska snabbt att min hund kommer inte vilja gå ut, men jag testade.. han satt sig på ändan högst upp på trappan o vägrade, men tog han i famnen o ställde han vid trädet utanför så han fick kissa iaf, släppte lös han .. han inte ens blinka så var han uppe vid våran dörr, sprang o la sig i gen i sängen :D 


Jimmy klev upp samtidigt o fixade sig då han skulle iväg med sina kompisar till luleå vid halv elva, har knappt sett han eller varit med han sen iförrgår.. tråkigt o mindre imorgon blir de ! Nåja vet ju var han är .. finns ju telefon :D 


Själv så har jag umgåtts med en tjej som heter Ida som är en dotter till min svärmors kompis, lät kanske invecklat eller så inte .. haha men men, vi har varit i kalix o tittat på rean som chili o intersport hade ! köpte mig en t-shirt för 50 kr iaf.. sen var vi på lyktan o åt en räk smörgås , sen var klockan tre o då gick vi till hudverket för att jag skulle få massage.. 


Har inflammation på olika områden i ryggen o framförallt i axlarna, känner mig helt bedövad i ryggen o matt i skallen .. fik världens frys attacker efter massagen !nu sitter jag hemma i lägenhete, ska vila en stund..


Sen blir de packa lite saker o beg sig mot föräldrarna , ska sova där i natt o så verkar de bli att jag samåker med en tjej som heter sandra imorgon då vi båda jobbar delad tur i kalix ! Blir fint de.. och Dante blir hos mina föräldrar ! :)


Nog om allt detta. ha en fin fredag alla !! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards