seeyaaa

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Nina Larsson - 8 maj 2012 10:42

idag vaknade jag kl 06.15 , och efter en stund kom pappa o hämtade lille mannen (hunden) då jag skulle o jobba förmiddag .. Har annars gått bra, och sitter nu hemma i lugn o ro samt ätit lunch o tagit medicinen . Vette tusan om de är den som gör mig illamående.. Jobbar iaf sen just efter kl 16.00 igen ! Går nämligen en delad tur, är ju ändå ganska skönt att få vara ledig ngr timmar o framförallt nu när solen lyser o är som skönast ! 


Får se hur de blir imorgon även, jobbar ett kvälls pass men kan hända att de blir bytt från kl 06-15 .. Gör mig ingenting för då har jag imorgon isåf hela dagen att fixa,ta de lugnt innan man ska sova .. för jobbar 7-16 på torsdag inne i kalix ! :) Den enda dagen som jag vill ha en bokning på jobb är fredag .. sen blir jag ledig helgen då jag har jobbat hela veckan ! :) 


Blir nog en lugn helg igen eller så kan man hitta på ngt, synd bara att man nu inte hade så mkt pengar kvar efter räkningarna.. då hade nog blivit en shopping tur ! Är sugen att fara till luleå snart o handla, hälsa på släktningarna mm ! Är som ett tag sen sist.. 


Nåja, ska ta mig en liten powernap .. sen ut i solen igen ! :) 


Seeyaaa

Ovido - Quiz & Flashcards