seeyaaa

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Nina Larsson - 12 maj 2012 22:34

Vilken skit helg och vilken skit kropp .. Skulle ha jobbat ett kort pass på fredag i kalix, men var tvungen att ta bort de pga att jag kände mig konstig när jag vaknade.. Somnade om till halv tolv, vaknade svettig o varm.. gick på toa för att kissa då jag känner hur de börjar gunga i skallen .. vips så låg jag på toa golvet o i samma veva så kom mina föräldrar till mig.. var alldeles lik blek .. tog de lugnt ,drack vatten .. tjurig som jag är åkte jag ändå med mina föräldrar för att handla.. Sa till pappa när vi kom fram på ica o gick in att "kan jag få bil nycklarna" allting bara yrade , gick till bilen o så kom världens illamående , en ihålande smärta i hela magen .. men har ännu inte fått spy eller ngt ! 


For hem, sov.. sen klev jag upp för att gå till svärmor att äta mat, mådde ännu mera dåligt.. gick vidare ganska fort till mina föräldrar där jag somnade av utmattning till kl 21.00 .. orkade inte gå hem eller ut till bilen så blev att jag sov över där... Sov från 21.30- 08.30 .. klev upp för att äta frukost, började kall svettas, la mig på soffan .. sov ytterligare ett tag innan jag gick hem till lägenheten .. där fortsatte jag sova , pappa kom o hämta mig för att jag skulle få middag ... 


Efter middagen så sov jag i 3 timmar , och då kändes allt mkt bättre.. kände att jag måste få umgås med ngn eller prata mm så gick förbi pernilla där hon som en ängel gav mig en rejäl massage .. vi började skratta då jag sa till henne att de kändes som att mina axlar hade hamnat ner mot fötterna efter att hon hade masserat.. hon sa att du ser lite sne ut innan hon började med andra sidan.. ja ni kanske inte förstår , men jag känner mig mkt lättare i ryyggen ! Tack snällaste vännen ! <3



Sitter nu hemma, ser ut som sju svåra år .. orkar heller inte bry mig .. mår bara illa! Många tror att jag ska vara gravid, de tror ju då inte jag .. men ska ta o köpa ett test nu i veckan iaf för att kolla ! Och vad skulle jag göra då? Jag vill inte ha barn, iaf inte just nu .. nåja, de får jag ta då ! 


Jobbar i veckan, men som jag känner nu innerst inne så skulle jag bara vilja va hemma, samla energi, ta de lugnt o inte känna press,stress mm .. Detta tar ner mig så mkt i ett djupt hål .. Denna stress som bildas i mig för att orka med dagarna ..den inre stressen !! Blir galen snart, den äter upp mig .. måste snart ringa min läkare o prata med henne vad jag ska ta mig till ??



Nåja ska snart ta bort denna blogg för jag visar bara ett svagt jag o är bara negativ, men samtidigt är de skönt att filtrera sig !! 


Snart film med pojkvännen, om ögonen orkar hålla sig vakna .. God natt !

Ovido - Quiz & Flashcards