seeyaaa

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Nina Larsson - 3 maj 2012 21:45

Jahapp, nu satt man i morgon rocken hemma o har nyss duchat samt ätit lite kvälls fika efter jobbet, har gått fint som vanligt .. bara denna värk i ryggen som gör mig galen . Tänkte lägga mig på spik mattan o försöka iaf bli lite varm i ryggen , den verkar dock inte hjälpa mig något mera förutom att den ökar värmen :D Imorgon jobbar jag 7-11 .. helt otroligt pass måste jag säga o så på en fredag !:) Kan ju inte bli bättre .. 


I helgen har jag absolut inga planer, hoppas bara at söta madde har tid att fixa mitt hår.. ska klippas o fixa det ljusa en gång till ! Man känner sig alltid som en ny människa efteråt ! Gjorde ett rätt val som valde att gå tillbaka till mitt ljusa svall.. Ska nu ALDRIG mera färga om håret i en annan nyans.. Nina ska vara blond ;D 


Egentligen så skulle jag behöva lägga mig o sova nu så jag orkar kliva upp imorgon, men jag är så nyfiken att jag måste försöka hålla ögonen öppna tills big brother sluta .. De är ju ganska mkt skit i de programmet , men har man väl börja se så kan man ju inte sluta .. 


Efter jobbet imorgon så tänkte jag iaf testa se om ryggen pallar att ta en promenad kring byn med hunden, vila en sväng o så funderade jag på att göra korv soppa till middag ;D haha men de är så gott.. 


nåja De var allt för mig o ha en fin dag imorgon alla ! God natt .. 




Av Nina Larsson - 3 maj 2012 11:50

Jahapp, klev upp klockan nio o gick på toa .. Tänkte även att jag kliver upp, går ut med hunden mm .. men jag tänkte bara näee, idag ska jag ligga o dra mig ... Blev 2 timmars sömn extra ! :D Men men , känner mig lite smått stressad även fast jag börjar kl 16.00 .. Men saken är den att jag hade planerat in en promenad, dusch, fixa middag o sen åka .. 


De jag hinner med nu är att packa ner jobb kläderna, gå med hunden till min pappa som får vara med Dante idag då jimmy inte kunde, och sen sätta sig på bussen 14.15 .. Vilket betyder att jag blir ganska så tidig till jobbet . Men tänkte att jag dricker kaffe där, vilar en stund innan man kör igång o få jyra med arbets kamraterna ! :) Hade först tänkt att jag avbokar passet, men varför ska jag göra de ? Ska inte behöva sätta bort jobb pga att jag ej har en bil eller råd just nu .. Ajja de funkar tills vidare , skulle vilja veta hur de går med våran bil :D 


Nåja  nu ska jag jyra med min söta pojkvän, fixa mig och sen iväg ! 






Haha två bilder sen nyår :D Tycker dom är ganska så söta på oss två , Älskar dig min finaste !


Seeyaaa    

Ovido - Quiz & Flashcards