seeyaaa

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Nina Larsson - 6 maj 2012 20:55

I fredags så jobbade jag ett kort dag pass, städade lägenheten mm .. sen så jyrade jag på hos mina päron o svärmor innan de blev att vara fylle chaffis .. var hemma vid ca halv tolv tiden .. blev att jag la mig i sängen o såg ett missat avsnitt av big brother. Sen så var den dagen borta..


Klev upp halv tolv igår, gjorde inte så mkt speciellt.. tog de lugnt innan två söta barn vid namn Elliot o Olivia skulle komma och övernatta hos oss, hade mys pys o massa bus.. men vid ca halv elva så blev alla trötta o då blev de god natt för våran del . Tråkigt att de var så dåligt väder dock .. Nåja ! 


Idag däremot har jag haft en värk från F*N, men försökt hålla humöret på topp samt kramper i magen, fått springa på toa o kissa som en annan idiot o yrsel till max..


Men iaf, vi gjorde morgon just före kl tio, ställde i ordning frukost mm till barnen o mig .. Gick o duscha medans dom fördrev tiden på datorn, sen så blev de en promenad med Dante pojken .. Gick förbi barnens farmor o farfar där de bjöds på nybakad bulla o kaffe ! Mums va gott, sen så gick vi vidare till svärmor där de blev mer kaffe o jyr med en massa folk.. sen så kom barnens mamma o hämtade dom! 


Sen har de varit hej baberiba .. men de orkar jag inte ta här. Annars har jag varit hemma, sen på möte för styrelsen. Nu ligger jag i sängen o ska strax sova, är ju en ny dag imorgon o ny vecka.. pust !! Och jag mår inge bra alls i magen .. blää !!Tror många tror att jag är gravid pga mitt illamående,yrsel mm .. 


Njaa, de tror jag inte .. men har inte röda veckan kommit då kan jag ju börja fundera :D Men som jimmys kompis skrev,"Det är som en trisslott, plötsligt händer de!" haha jaja, de får vi se !


Nu säger jag, god natt !

Ovido - Quiz & Flashcards