seeyaaa

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Nina Larsson - 4 maj 2012 17:14

Var tänkt att jag skulle ha jobbat till elva idag men de blev att jobba över, men de gjorde mig ingenting ! :) har varit en bra dag men lite små stressigt har jag känt de .. Solen har lyst o samma har jag .. :D Efter jobbet så fick jag världens yrsel o började må illa , vet inte om de var pga att jag blev hungrig eller pga medicinerna som började verka in .. men gick över efter att jag hade gjort mat.. Sen så kom föräldrarna förbi , så vi for o kika på ett hus . Gud så fint de var, lite avis man blev.. nåja någon gång i livet lär man ju få för sig att skaffa ett hus ! 


Sen på råga på allt, men de är inget nytt.. jag kommer snart seriöst bli galen på denna äckel värk i ryggen .. De bränner, är spänt, knackar och gör f*rbannat ont på ren svenska !! Snart blir de väl sjukgymnasten samt massage den 18 maj igen ... ! Kan snart inte ta ett enda steg för att de gör så ont.. ! Buuuhuu .. 


Nåja efter att ha varit o kollat på huset så åkte vi mot kalix en sväng för jag ville o fynda lite saker hem , blev en tavla o 2 blomkrukor samt så har jag envisat att börja stor städa läggan .. Dammsugit, skurat,torkat,tvättat,strykit gardiner o bytt om .. så nu känns de mer sommrigt här hemma ! Och de behövdes verkligen .. speciellt nu när vi går mot ljusare tider ! :) 

De som finns kvar o göra här hemma är nu att HOST diska, hatar att diska samt fixa sov rummet .. men de tar vi imorgon .. Hoppas jag blir ledig i helgen så jag får hämta upp nya krafter till den nya veckan som kommer ! 



Nu ska min söta pojkvän få gå ut med Dante, sen ska jag vila en stund o duscha .. Kanske blir fylle chaffis ikväll ! Vi får se .. hehe ! 


Seeyaaa

Ovido - Quiz & Flashcards