seeyaaa

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Nina Larsson - 17 maj 2012 17:25

Körde en "fjortis i spegel bild " !!! :D






Gillar att pyssla med bilder ! Ska strax bege mig ut på en promenad i detta fina väder med min lilla vän, får se var vi hamnar :D


Seeyaaa   

Av Nina Larsson - 17 maj 2012 15:19

igår var de strålande sol o värme med klarblå himmel, idag när man vaknar så ser man bara gråa moln och regn .. Suck! Nåja de som lyste upp min dag var att maja o hennes söta son hugo kom på besök, men som vanlligt går klockan så fort när dom skulle hem igen .. men de var roligt när dom kom, men tråkigt när dom for ! Men vi ses ju mer ggr ! :) 


Har varit med föräldrarna på sibylla o ätit korv med mos och nu sitter jag hemma på säng kanten i min ensamhet då pojkvännen är med sina vänner o kikar på hockey, så tråkigt men va ska man göra ! :D Har ganska mkt värk i ryggen idag, tror de beror på detta skit väder .. så ska vila en stund strax !


Men imorgon ska man på massage så de blir nog fint de, sen på lördag blir de ett arbetspass ... en delad tur i kalix ! Men på måndag är de tillbaka o jobba som vanligt efter denna lediga vecka med lugn o ro .. Mår faktiskt väldigt bra nu, men samtidigt känner jag mig nedstämd.. Går inte att beskriva .. vet inte riktigt själv vad de är ! Men jag kommer nog på de så småningom .. Jag är ju en filosof enligt min pojkvän o en dag drömmare ! :D  En grubblare ..


haha jaja, de är sån jag är.. ! Slänger upp en bild som nyss är tagen , Nu är den riktiga blonda Nina tillbaka igen och I LOVE IT !!!! 





Seeyaaa  



Ovido - Quiz & Flashcards