seeyaaa

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Nina Larsson - 29 november 2012 10:17

Jaha då var de torsdag o snart är denna vecka slut, fick mig faktiskt jobb i helgen.. nice ! Fredag 7-16 i sangis, lördag 7-16 kalix och 7-12 sangis... Varit så fruktansvärt frustrerad över att jag fan inte fått nå sms alls under veckan.. Men iofs så har väl ingen varit borta? .. Så ska bli intressant nästa vecka o se samt så får jag på lördag se hur jag jobbar under jul veckan ! :) Denna månad har verkligen inte varit bra för mig som ni kanske har märkt o läst.. men just nu idag så känns saker lite lättare, känner mig ganska pigg o glad,tankarna är med o så ! 


Hade tänkt fara in till kalix idag men stannar hemma,sparar pengar o bensin.. Sen måste jag fixa nya broms skivor. har väl snart inga bromsar o tur pappa var o hämta bensin åt mig igår .. haha hade ju nästan slut i tanken ! :D minnet är bra men kort, för varje gång jag ska tanka så glömmer ja de.. Alltid på håret ! :P 


Ringt runt o så idag, fixat ett nytt arbets ställe.. men är jag själv som säger till när jag börjar.. kan ju ta på mig de nu men eftersom de är december månad så känns de som att ja vill ha de lite lugnare med  att lära in mig så jag inte blir helt kaotisk i skallen,sönder stressad av allt.. men de känns bra iaf ! :) 


Sen hade ja tänkt laga goo middag hemma, men de blir inget av de.. hade tänkt marinera fläskfile, vitlöks kroketter, sallad o dressing tilll .. men eftersom min sambo åker till kalix 13.45 innan han börjar halv tre så känns de för tidigt o stressigt med de.. antingen så marinerar jag köttet o gör middag senare idag så får han med sig imorgon samt jag till lunch ! :) Så de kör jag på .. 


Annars har jag tänkt om energin är lika bra som nu, dammsuga o byta sängkläder o ev orka med en promenad kring byn med lill vännen.. annars blir de dom små promenaderna ! eller små o små.. ! Sen navel ludd 


Nåja ha en bra dag alla glada <3

Ovido - Quiz & Flashcards