seeyaaa

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Nina Larsson - 20 november 2012 12:19

Gud vad veckorna går fort,hinner ju inte med ! Nåja tänkte skriva lite och så slänga upp lite bilder.. har nämligen tagit fram lite julkänsla här hemma. dock inte för mig själv utanför sambon o andras skull ! :D Jaja jag vet att jag ska göra de för mig själv oxå, men är ingen favorit av julafton.. den äkta känslan av julen är när jag kommer till mina föräldrar. Den dagen då de kommer att jag får barn blir de nog andra bullar.. Då lär de verkligen vara julafton :D Men ni får se av bilderna vad jag har pysslat med under söndagen då jag var ledig.. 


Annars har jag fått mig en sovmorgon idag till kl 10 då min sambo tar ut Dante när han kommer hem från natt jobbet.. Så nu på förmiddagen har jag inte gjort så mkt,varit förbi jobbet,mina föräldrar,varit på en promenad o handlat.. Ska snart börja tillaga nå middag innan man börjar kl 16. Slutar kl 21 och då blir de hem o sova.. Ska imorgon först på AF kl  10, sen jobba 14-21 i kalix.. har ännu inget bokat på torsdag.. Sen tänkt vara ledig fre-sön för att vila upp mig o umgås med familjen,sambon o vänner .. ta igen missad tid. Sen så tycker jag själv att jag behöver lite ledigt med tanke på hur mkt ja har jobbat senaste året.. sen när kroppen inte alltid mår så bra. 


Så får se vad som sker, har iaf tänkt ta de lugnt .. vila upp kropp/själ ! :) De var de jag hade på hjärtat, lämna gärna spår efter er.. om de är ngt ni undrar över,tycker om saker eller vill veta ! Kan vara ganska roligt ibland.. men om ni bara vill vara dumma o skriva taskiga saker så kan ni behålla de för er själva ! :) Så spar ni eran egen tid ! 


 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards