seeyaaa

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Nina Larsson - 2 november 2012 15:46

Dessa 2 låtar spelas mkt i min mobil just nu, tänt doftljus i detta mörker .. formen är inte okey o leka med heller. om ni skulle se mig så skulle ni undra "vad har du klätt ut dig till" :D Happy halloween .. Tänt ljusen även för att  minnas min vän , min mormor o morfar ! Tänker på er !   




Av Nina Larsson - 2 november 2012 12:01

Tänkte berätta lite angående min sjukdom igen.. Min läkare ringde här för ca en månad sen att ja skulle få en remiss till endokrina avd i Luleå eftersom att den basala utredning ej visade bra på kortisolet.. O att ja då fick avsluta medicinerNa av levaxinet..

Okey tänkte ja,kanske får den rätta behandlingen nu.. Mådde väldigt bra i ngn vecka.. Förutom en kraftig andfåddhet o till o från hjärtklappningar.. Sen ringde hon förra veckan att ja INTE får ngn remiss till Luleå för att dom då ansåg att dom inte var "nog" så dåliga o att ja ändå ska va utan medicinen ..

Sen att ja får andra läkare o är de ngt får ja höra av.mig till dom.. Känner mig ganska förvirrad o känns som att ja i onsdags kväll kraschade.. Magvärk,illamående ,huvudvärk o enorm trötthet.. Igår från halv sex.till nästan ett på.natten haft såna stickningar i bröstkorgen.. Haft så jävla ont o skulle lätt kunna sova hur länge som helst.. Fått spy galla,o sprungit på toa o vill knappt äta för ja börjar må illa..

Känns så jävla jobbigt allt just nu, sen fick pappa ringa o sjukanmäla idag från helg jobbet.. Orkar inte.ens prata.. Sen behöva.gå ut med Dante till mamma för en stund sen var väldigt tungt.. Jimmy har jobbat natt o behöver sova så han kan inte ta ut Dante o min pappa jobbar.. Nackdelen med hund är att de spelar ingen roll hur dålig du är måste du ta ut hunden..

Så då sitter man på.ruta ett ang sjukvården.. Orkar inte ens ringa o.få hjälp.. Skiter i de för ngn hjälp får man ändå inte..

Sen tappar jobb pga detta är väldigt ångestfyllt o jobbigt.. Mkt som börjar.snurra Nåja har.börjat lära mig att hälsan kommer före jobb..

Ha en fin helg alla..

Ovido - Quiz & Flashcards