seeyaaa

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Nina Larsson - 11 november 2012 16:29

Varit en bra helg,tog de lugnt på fredag efter jobb o träning.. Igår så gjorde ja inte så mkt under dagen,har ju mest varit skit väder.. Åt middag hos svärmor,sen for jag hem men hann vara hemma ca 10 minuter så kom Pernillas pojkvän o hämta mig..

Blev att se så mkt bättre hos hennes föräldrar o ta de lugnt sen for vi till mig o Jimmy.. Kl var då halv elva på kvällen då vi kom på att vi far ut hon o jag haha.. Impulsivt om inte annat :-D

Så vi gjorde oss i ordning fort o så körde hennes pojkvän oss till Kalix.. Köpte ngr cider o dansa så svetten rann haha.. De var kul,var inte så mkt folk.. Men de gjorde inte mig ngt :-) har alltid så roligt med Pernilla..

Kom hem efter tre o la mig tillsammans med min fina sambo,hund o katt.. Vaknat kring halv tolv,tagit en promenad med Dante,handlat mat med min sambo,varit o lämnat fars dag present..

Lagat en super god lasagne hemma o njutit av jul must.. Gott !! Nu är ja hos mina päron o slappar medans sambon far o tränar innebandy.. Sen hem o se film,sova ..

Sen imorgon är de en ny dag, nytt jobb.. Spännande!! Just nu älskar ja mitt liv.. O ska ja berätta en hemlis,har börjat suckta efter ett barn :-P

En perfekt helg med vänner,familj,sambo,hund o vila !! <3

Ovido - Quiz & Flashcards