seeyaaa

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Nina Larsson - 24 november 2012 20:32

Igår var en riktigt rolig o bra dag,middag i Kalix,lite shopping.. Sen x factor mys med Pernilla o hundarna,drack lite vin o mådde gott.

Sen gick jag o min hund vidare till en hemma fest,var kul där.. Sen hem till sängen ! Sen så såg jag imorse att jobbet hade ringt.. Men jag har nu en ledig helg o den ska fortsätta vara de!

Nästa helg är de arbete.. Så skönt för en att ha ledigt,faktiskt unna sig de !

Annars har jag o Dante varit på promenad,ätit sibylla mat,tvättat hos mamma o sett tv där.. Nu är ja hemma o lagt mig under täcket .. Ska sen.göra varma mackor! :-)

Sen känner jag mig lite fundersam,om ja börjar va förkyld eller om de luften i lägenheten som gör mig täppt i näsan ! :-S hmm haha.. Jaja de var de jag hade på hjärtat!

God natt alla !!

Ovido - Quiz & Flashcards