seeyaaa

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Nina Larsson - 7 november 2012 00:49

Måste skriva av mig innan ja ens kan slappna av även om huvudet känns tungt .. Varit en förtrollad dag, som att ngn ville mig väldigt väl .. En ängel eller jaa jag vet inte vad..

Kan berätta.lite smått.. De hela började igår att ja fann mitt cv ,ett gammalt.. O hade så lite att göra att jag gjorde om hela mallen,skrev om ..

Tittade runt om de kunde finnas nå roligt att söka,tänkte mest som en rolig grej o se om ngn skulle vara intresserad.. För oftast så brukar de va tyst o nu har jag inte själv sökt jobb på ca 4 år förutom när AF har tvingat en.. Så att man inte blir av.med sin ersättning :-D

Hittade ett jobb som lät intressant.. En tjänst på 75% som assistent.. Dom ringde mig idag o ville veta lite.. Blev så himla glad o så chockad.. Att va, tyckte dom om mitt cv eller mig ? Haha..

Nåja,bestämde mig för att åka in med bussen idag till Kalix för att umgås med mina två vänner Sara o Maja som jag tyvärr inte umgås så mkt med.. O deras små barn va med, hade så himla roligt o de känns alltid som att vi träffades igår även om de kan ta månader innan vi umgås nu för tiden..

Men jag älskar er tjejer o era barn.. Ni gör mig glad att jag får ha er kvar,dom få "gamla " som faktiskt alltid stått där o aldrig gjort en illa.. Ni betyder väldigt mkt för mig <3

Började prata om gamla minnen, berättade ang att dom hade hört av sig på morgonen angående jobbet här.. O att de ska bli roligt att få se om man får komma på en intervju. Angående detta.med minnen..

Hade egentligen glömt bort smärtan som funnits i en för bara ca 2-3 år sen.. Hur frustrerad ja varit o sårad i själen av alla som huggit knivar i ens rygg.. Sara sa en sak idag som fick mig att förstå hur.mkt ja har.fått kämpa att stå kvar.. Hon sa" tänk Nina, för bara ca 2 år sen var du så ledsen o sa att du kommer aldrig få jobb eller kunna känna att du träffar den riktiga pojkvännen " .. Sen sa hon att man ville hjälpa dig så mkt o ge mig deras jobb,lycka.. Alltså jag var så himla nere vid denna tid punkt o se var jag står idag??

Jag har sett andras lycka o alltid känt mig som den som går o går men aldrig tar ngr kliv fram.. Haha o sen sa ja, tänk att ja hittade Jimmy.. En som älskar o ser mig för den jag.är,som inte sårar o som vill ge mig lycka i livet,en kille som ville förlova sig med mig pga hans kärlek mot mig var äkta som vill ge mig i framtiden ett barn o som även vill dela min glädje,sorg,tankar,skratt .. Allt!

Jag trodde inte drömmar kunde gå i uppfyllelse.. Men mina vänner sa idag " du har alltid varit stark, o att jag förtjänar lycka i mitt liv " !

Sen när vi var på gallerian o ja tänkte nästan åka hem så ringer mobilen o då frågade dom om jag kunde komma på arbetsintervju idag kl 19.. Så blev 10 timmar i Kalix idag,haha varit så nervös o glad o tjejerna har varit sååå glada för min skull..


Jag älskar mitt jobb som usk på boenden,men i längden klarar ja inte av att jobba vikarie.. Har inte långt kvar egentligen innan ja skulle kunna få en tjänst.. Men just nu vill ja pröva mina vingar o jag vet var jag har alla mina underbara kollegor o jag tror dom oxå förstår. . <3




Nästa måndag som de ser ut så börjar ja först med en veckas intro, tycker ja de känns bra så skriver ja unnder papper o blir anställd
Tack alla som bett mig lycka till o till er alla som står mig nära,tack för att ni finns o gör mig till den Nina jag.är

God natt alla !

Ovido - Quiz & Flashcards