seeyaaa

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Nina Larsson - 12 november 2012 21:39

For på min första intro dag på nya jobbet.. Gått bra mm .. Men sen när ja satt mig i bilen o skulle hem så fick ja en sån mag känsla att de kändes inte bra .. Så jag gick på den inre känslan o tacka nej för att fortsätta..

Har varit så förväntansfull ,men jag jobbar hellre med de ja är utbildad för o trivs med. Så de känns riktigt bra o känner mig glad..

Sen har jag även sökt ett nytt jobb,ska ringa runt överallt imorgon.. De kommer bli bra detta ;-) känner de inom mig o jobb kommer ja även ha så de är de minsta problemet! :-)

Nu se klart en dokumentär på trean o sen sova.. Vakna upp imorgon o le för dagen o är stolt över mig själv.

Tack alla som finns för mig o stöttar!
God natt

Ovido - Quiz & Flashcards