seeyaaa

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Nina Larsson - 25 november 2012 22:38

Hade glömt bort att ja hade köpt em hårfärg o göra de fräscht igen.. Så nu är den snygga rännan på skallen borta..:-D John blund har börjat smyga sig på,däremot har han befunnit sig här nästan hela dagen ! ..

Ligger o tänker på en massa,vilket inte är så ovanligt.. Oro o ängslig! Vet ej hur ja ska få bort allt även om ja skriver ner,eller pratar om saker.. Börjar känna att detta är jobbigt för min självkänsla.. !!

Har i veckan bara hittills ett pass bokat, lagt mig endast tillgänglig på jobb från 6-17 tisdag till söndag! Imorgon hoppas ja på ett kort arbetspass för ska till hpda med Pernilla.. Handla mat mm !

Well well,thats life! God natt alla <3

Av Nina Larsson - 25 november 2012 13:44

Fy fan, jag är så himla trött jämt o även om jag har vilat från alla måsten så känner ja mig levande död.. Sånt tryck i mina ögon, vill bara sova.. Försöker finna ny energi av att promenera o vara ute..

Nu måste detta bli ändring.. Snart duschen, sen ta de lugnt IGEN .. Sen vakna av att de är en ny vecka o hoppas på att dessa dagar har gett mig nya krafter.. Men som de känna nu så vet jag då att inga nya krafter finns, känner mig alldeles matt.. Sen detta sms jobbande,fara hit o dit tär på min kropp o skalle.. Om tomten är snäll så hoppas ja att han ger mig ett fast jobb med schema.. Med de jag älskar att jobba med,människor på ett ställe där ja trivs..

Men de tror ja ej händer den snaraste framtid.. Gahh... Orka !!

Av Nina Larsson - 25 november 2012 00:30

Mina ögon skiftar från ena dagen till den andra.. Antingen gröna eller isblåa.. Eller som på bilderna nedan,skiftar i båda färgerna :-D

Mina ögon är.riktigt småa nu.. Trött är förnamnet o även om John blund har knackat på länge så kan ja inte riktigt somna än.. Gaah.. Nåja ja är ju ledig :-D

Ovido - Quiz & Flashcards