seeyaaa

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Nina Larsson - 30 maj 2014 14:18

Då var det helg igen.. Dagen startade kl 06.30 , vet ej vad Liam gjort i natt.. Haha sov igår från 19.15 till ca 22.30, somnade i mina armar i vår säng till kl 04, bajsa o åt lite :D däremot så har jag vaknat med huvudvärk o trött även .. Pga somnade med honom, vaknade igen, sen somnade för hårt,vaknade,somnade o vaknade :D var så konstigt bara att han nästan som hela natten ..

Sen så somnade kring halv åtta i vagnen på promenad med Dante , vaknade just före kl 10 .. Åt, bytte blöja o så åkte vi mot mitt jobb eller nu mera vet jag inte var ja kommer vara.. Men de är mitt "hem" iaf där ja tillhör.. Hur som helst, varit o hälsat på kollegorna o de äldre .. Gjorde nog deras dag, så glada o jag blev så glad o få träffa dom .. Fick bits ihop för o inte börja gråta själv :) saknat dom så himla mkt.. Sen så fick Liam o jag presenter :) en jätte fin body med byxa och en silver ram där ja ska rama in bilder på honom :) så himla snälla och ett kort med allas namn.. Ni är för underbara o är så glad att jag har så fina människor omkring mig ! Ni är bäst <3 mitt första riktiga arbete .. Man känner sig sedd o välkommen alltid ! :) sen fått träffa Johanna o Frida samt de andra vikarierna :)

Liam skötte sig exemplariskt, däremot somnade han i slutet så passa på o åka sen hemåt där han då vaknade, lite små tjurig , åt o så somnade vi på sängen..

Mina föräldrar kommer nog oxå på ett tag o hälsar på :) annars vt jag inte riktigt vad dagen erbjuder.. Ev en sväng till Pernilla o jocke .. Men fått sån huvudvärk o dåligt väder ute !

Det var det :) bjuder på några bilder , på presenterna o från igår då han var kalas fin med lite för stora byxor :)

Ovido - Quiz & Flashcards