seeyaaa

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Nina Larsson - 8 maj 2014 11:12

Liam har sovit otroligt bra i natt, så skönt o känner mig lite utvilad.. Nog för att vi har lyx att han bara vaknar 1 gång per natt, men de är ändå en omställning samt så kan denna lilla gosse ligga o gny ca 1 h ibland innan han somnar och ser ut som att han boxas i sömnen .. Haha ser ganska kul ut, men de är de enda som är lite jobbigt ! Så igår sov han från 20.30- 01.30 , 02-04.30 , 04.50-07.30 gjorde vi morgon :) de där att han vaknar sen kö halv fem räknar jag som en ny dag o morgon :)

Men däremot kvällarna är han ganska svår o få somnat, då kan de va mkt gråt och allt man gör är dåligt.. Enligt han iaf :D men till slut somnar han gott, en riktigt tjur unge till o sova :D men när han väl somnat så sover han gott.. Testat igen med spjälsängen, göra de ombonat mm .. Bara skrik o skrik.. Försöker låta de va men när han blir sååå ledsen så klarar jag inte av de..

Så igår fick jag ett tips av rn vän på Facebook , vår gosse älskar sin vagn o där har vi en lift .. Tog den i sovrummet ,la dit en tröja som lukta mig .. Direkt jag la han dit så somna han , samt så är de mysigt för han o bättre för oss.. Nu jobbat Jimmy natt så har haft sängen för mig själv men ändå.. Man får inte samma sömn .. Man är ju så nojjig :D så ska testa ha den i spjälsängen o kanske till slut behövs den inte :)

Är en riktigt famn gosse som vill va nära, de är ju nu normalt men de lär komma sen då man får tjii för det oxå .. Men mysigt är de ju o ha han så där nära :) älskade Liam <3

Annars har vi varit kring byn på promenad, hunden,jag o Liam.. Sitter nu i soffan o tar de lugnt.. Blev super trött av promenaden o är ju ett tag sen .. Konditionen är inte på topp o höfterna höll på o gå sönder.. Fy fasen, men skam den som ger sig.. Här ska fläsket bort o bättre hållning, piggheten mm ska tillbaka och den smidiga Nina :)

Annars vet jag inte, eventuellt en sväng in till Kalix snabbt o se om jag hittar något på present korten jag fick då jag fyllde år.. Dammsuga, laga mat mm ! De är väl de.. Pimpla mer kaffe :)

Dagens mamma :D som längtar till pengarna kommer in på kontot..då ska håret fixas för så här kan jag ej se ut nå mera :)

Ovido - Quiz & Flashcards