seeyaaa

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Nina Larsson - 27 maj 2014 17:26

Haft en jätte fin dag med min lilla familj .. Varit till Luleå o förbi sunderbyn med lilla Liam för o kolla hans högra öra då de ej blev godkänt när vi åkte hem från bb.. Och hörseln var mkt bra :) först blev man lite orolig då de första gången ej funkade.. Liam är ju tamefan världens snällaste unge.. Jollrat o tittat nyfiket omkring sig , däremot sen på Hm så somnade han haha.. Tråkigt o shoppa kläder :D

Men de tyckte inte denna mamma.. Ett par jeans byxor ÄNTLIGEN en tröja, linne,trosor samt en för stor keps till Liam o två bodys .. :) sen en ny plattång, sol glas ögon mm köpte jag :) varit riktigt fint med mina 2 bästa killar <3

Sen när vi kom gem,lagat middag, busat med Liam o nu ligger vi alla o vilar :) sen en annan sak, igår så var min kära sambo o tatuera sig.. Visste ej vad.. Och när han kom hem så blev ja så rörd att jag kunde inte säga något.. Mitt hjärta gick i 200 km i timmen.. Jag har o menar verkligen världens bästa sambo ! Ska sen ta ett kort o visa .. Var ett gammalt ur/klocka med Liams födelse datum,klockslaget samt hans namn o på sidan ett stort N :) jag kan ännu inte släppa det o Jimmy sa att om de skulle skita sig så kommer jag alltid ändå vara Liams mamma o ha betydelse ! :) nog för stt vi kommer alltid vara tillsammans i ur o skur :) men ni kan ju bara ana glädjen i min kropp ..

Mitt liv är komplett.. Bjuder på dagens mamma o familj :) hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards