seeyaaa

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Nina Larsson - 16 maj 2014 11:59

Världens bästa Liam har sovit ute i vagnen sen morgon promenaden med vovve sen kl 9 .. Så tog nyss in han men han sover vidare.. Men tror han vaknar snart :) de gnyr då o då .. Sambon jobbar idag 12-18 efter sin eftermiddags vecks som suger get balle .. Men men !

Ikväll ska Jimmy ta hand om Liam under natten så jag får sova lite.. Vi ska testa med varannan helg ;) ska bli så jävla skönt o sova en hel natt .. Om de nu går vill säga :D få se..

Samt en annan sak, Liam är världens snällaste o lugnare unge får man hitta.. Men sista veckan samt dessa tre senaste dagarna bara skrikit sig typ till sömns mellan 19 till ca 21.30 .. Inget har hjälpt.. Samt så har jag varit lite slarvig o glömt då o då dessa D droppar.. O för ca 3 dagar sen så sa ja till mig själv att ja måste skärpa mig så ställde den så jag såg den.. Gav han dessa droppar o varit de värsta tre dagarna ..

Så igår gav jag inget samt köpte Semper magdroppar som verkade verka in direkt då han fick bajsa ordentligt,prutta samt var bara missnöjd igår kväll ca 40 minuter.. Så härligt! Fick höra om något som heter kvälls kolik .. Eller att de är en fas.

Jag tror mest på min egen mag känsla att de är dropparna samt en fas han är i.. Så få se hur kvällen idag blir :) är de mindre så vet jag med säkerhet att de är dropparna o annars en fas.. Och håller skriket på mera kvällar så måste jag ju anta att de är kvälls kolik.. Bara rida ut stormen . Men samtidigt så måste han ju få skrika oxå då han annars är så lugn .. Jollrar mest o gympar på :D älskade unge samt så är de så skönt nu när Jimmy blir ledig i helgen o sen nästa vecka går han förmiddag 6-15 :) då har jag han hemma under kvällarna.. Mys <3 älskar dig min bästa sambo ..!!

Sen imorgon ska vi åka denna familj till Töre och hälsa på Sara gumman :) Jimmy kommer med en sväng för o sen åka o fiska en stund..ska bli kul :)

Hade tänkt åka iväg med pappa, Liam till Haparanda på Ikea men jag orkar fan inte.. Behöver de sista till lägenheten som spot lights samt en del till vår byrå :) börjar va nöjd med hemmet samt ska de upp lite mera saker på väggarna :) ska sen ta bilder på hur allt blivit :)

Slänger upp dagens mamma o Liam samt mina fina leggings haha .. Som Jimmy tyckte va fula :D men får inte på mig nå byxor ännu .. Allt är för litet.. Vågen står still o känner mig som världens fulaste .. Vill bara träna o ner i vilt o struntar i vad alla säger.. Skiten ska bort... Känner mig som en skinn påse som dallrar där jag tar mig fram... Snart är de efter kontroll o då blir de o träna hemma o öka längderna på promenaderna i min takt :)

Ha rn fin helg !

Ovido - Quiz & Flashcards