seeyaaa

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Nina Larsson - 28 maj 2014 21:00

Klockan 05.30 ville vår älskade son göra morgon men de ville inte jag så han fick ligga där o jollra på morgon kvisten till just efter 06.30 o jag låg o drog mig med honom, sen klev vi upp och gjorde lite morgon rutiner .. Pappan i huset kom även hem från natt jobbet så han gick o la sig , men vi hann ju mysa em stund oxå som familj :) vid ca 8 tiden kom svärmor o Liams farmor förbi så han somnade i vagnen på en liten promenad med henne så jag fick göra mig i ordning för o åka in en snabb sväng på efterkontrollen som var på BVC .. Samt en sväng på Coop för o handla blöjor o mat till Liam :)

Sen hem där min lilla gosse hade vaknat bara en stund före jag kom, varit hos svärmor, vilat med sonen i sängen, mamma och Liams mormor kom på besök , en promenad i solen med hund o vagn, sen varit o hälsat på hos Liams gammel morbror Magnus med familj, ska dit imorgon oxå på kalas då deras lilla eller rättare sagt stora tjejen Amelia blir ett år :) sen nästa helg till maja gumman då hennes Alice fyller år :) mkt kalas !

Och nu sitter jag o sambon i soffan och Liam sover gott i sin säng :) varit en fin dag .. Så satsar på en likadan dag imorgon oxå ;) sen angående efterkontrollen idag så prata vi igenom allt och eftersom jag är avskräckt från allt med graviditeten o förlossningen som var hemsk o dramatisk så OM , bara OM de blir ett till barn i framtiden så ska jag få allt planerat, prata ut om allt, ev kejsarsnitt mm ..

Och även om folk säger " de har bara gått 2 månader, du kommer vill ha mer barn o jada jada " så näee .. Jag kommer nog aldrig vilja ha nå mera , och är de så så ska jag ha hjälp ! Gör inte om samma med allt..

Då man mest varit på vift så bjuder jag på dagens fixade mamma .. Mina nya jeans :D storlek 38 , men snart ska jag in i 36:an :D ganska otroligt ändå att i min mage har denna lilla söta gosse bott i.. För bara 2 månader sen, otroligt ! :)

Det var det..

Ovido - Quiz & Flashcards