seeyaaa

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Nina Larsson - 29 maj 2014 10:23

Vår lilla son ville idag göra morgon 06.30 , jollrar o ler så de tåras i mina ögon, blödig som få är man.. Man får ju världens endorfiner av denna lilla människa ! Så vi klev upp,pappan som en stund till.. Kokade kaffe medans han satt i baby sittern o busa på.. Tog på mig nå promenad kläder, morgon rutiner med Liam, D droppar,mag droppar och lite mat i Liams mage så gick vi sen på promenad med världens bästa hund Dante ! Skulle inte gå så långt men de blev en vända kring byn .. Mina ben är halvt bort domnade haha.. De tog ett tag men fan så underbart härligt ! Känner mig lyckli i själen o somrig .. Sen framförallt att man har sambon hemma till måndag är ju ännu bättre :)

Livet känns komplett, de går som inte o beskriva med ord.. Men de är härligt ! Livet som mamma flyter på, varje dag är en ny lärdom, känna min son och tillsammans vara den fina familj vi är tillsammans ! Ett underbart hem o komma till .. Sen framförallt att JAG har gått o kommit tillbaka mer o mer till mig själv, den där riktiga Nina :)

Sen när vi kom från promenaden så sover Liam i vagnen ännu på bron, jag har ätit frukost,surfat i lugn o ro... Fixat mig och sambon sitter nu i soffan o spelar musik för fulla muggar, jag o vovven slappnar av i sängen :) Liam vaknar nog när som helst.. Sen blir de o gå till Magnus o Maria då deras dotter fyller 1 år :) sen vad dagen mer har att erbjuda vet jag ej ..

Slänger upp dagens Nina, Liams bebis fot med dikt och en bild från nätet som stämmer så bra :)

Hej o hopp .. Nu börjar de va sommar i luften :)

Ovido - Quiz & Flashcards