seeyaaa

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Nina Larsson - 23 maj 2014 21:25

Min älskling film är på kanal åtta, Benjamin Button.. Den är ca 3 timmar lång :) handlar om en pojke som föds som en 80 åring och blir bara yngre med åren och dör sen i slutet som en bebis.. Den är så spännande, sorgsen och kärleks full, vacker på alla sätt :) och Brad Pitt som huvudrollen !

Vad ska jag annars skriva .. Dagen har varit lång, huvudvärk,och ont i kroppen .. Men annars helt okey då man spenderat den med bästa Liam :) snällaste ungen .. Busat, haft allsång med en massa joller o skratt :) haft kvälls bad med han o nu sover han gott i spjälsängen , pappan i huset är o fiskar men kommer snart och jag och bästa hunden ser på tv :) eller på filmen som jag säkert sett 100 ggr ..

Få se vad morgon dagen erbjuder .. Själv tar man sig ett vin glas men blir ju bedövad i skallen av de :D säkert trötthet oxå.. Men ganska gott ändå .. Mitt 2 glas på 1 år !

Nåja bjuder på lite bilder ..

Ovido - Quiz & Flashcards