seeyaaa

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Underbara dagar

Av Nina Larsson - 26 december 2013 19:27

Julafton var helt underbar med min familj , sambo , sambons familj o kära <3 tusen o tusen tack alla fina för julklapparna vi fick.. Går inte med ord att beskriva hur glad jag, vi är för allt ! Men däremot är ja nu så less julmat o jul must så de står mig högt upp i halsen.. Men de är ju så gott oxå ! Imorgon ska vi på middag till mina päron o då blir de vanlig husmans kost !! :)

Var tänkt idag men blev inte.. Jag har nämligen varit på mellandags rean tillsammans med bästa vännen Pernilla ! Kan säga så här.. Mina fötter o fogar är totalt döda o ja ligger som en klubbad säl i sängen med fötterna i högläge.. Men kan säga oxå att denna dag har varit sååååå jävla rolig o utan stress.. Vi har verkligen haft em. fin tjej dag med shopping,fika o lunch ! Jag kände att ja behövde de.. Och så råga på allt.. Man har unnat sig o fått hur mkt kläder mm för just under 1200 kr ! Så de gör saken ännu bättre .. Detta är dagens inköp :

1 par mamma jeans
1 par mamma byxor militärgröna baggy
1 par svarta mjukis byxor
3 trosor , 3 pack sockar
Armband
1 par mamma strump byxor
1 klänning grå med resår snöre på Gina trico
1 blå längre huvtröja

1 par jeans baggy till bebis
Pippi overall/mjukis dress åt bebisen
2 pack sockar
2 presenter av Pernilla åt vår skatt i magen som en finare body med krage o hoddie tröja

Hygien artiklar till skötbordet att börja fylla på lagret
Tvättlappat
Våtservetter
Baby tops
Bad o dusch olja
Lotion
Pads

Och så kattsand :D

Allt detta för just under 1200 kr .. Snacka om att ja är nöjd med dagens inköp ! Fått mkt :) älskar rea !
Kollade efter en jacka med då min bästa sambo har dagen innan julafton köpt mig en huvtröja i Teddy fleece så klarar jag mig med de jag har :)

Så en riktigt fin dag som ja kommer få känna av imorgon.. Men de skiter ja blanka fan i :)
Och igår gick vi in i vecka 30 .. Så nu är de bara mellan 8-10 veckor kvar beroende på när den vill kika ut eller om lilla skatten ska stanna längre ! Som vi längtar efter dig ! De är då hej vilt i magen ikväll .. Är så mysigt nu när man får känna mer o mera samt hårdare .. Gör mig inget stt de sparkas ibland så de gör ont ! :D

De var de jag hade på hjärtat.. Hoppas ni själva haft fina dagar med nära o kära, o känt lycka :)

Jag på julafton
Vecka 30 bilden
Och dagens Nina o shopping ! Bilden ger ju ingen rättvisa på shoppingen o så har ja
På mig klänningen o strump byxorna :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards