seeyaaa

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Nina Larsson - 18 december 2013 16:12

Haha lite förvirrad tjej.. 18 mars skrivit i förra i lägget :D lite jag är i framtiden.. Kan först skriva att min lilla underbara vovve Dante mår mkt bättre.. Men ska ändå hålls koll ! De är fullt med bus så ;) han har ätit o behållit.. Gör mitt hjärta lugnt ! :) jackan ja provade idag var för liten som jag hade hittat på köp o sälj.. Mkt synd då den var så fin ! Så blir stt leta mera..


Varit på BVC o träffat en massa fina barn o mammor ! Helt otroligt att man sitter där själv snart :D med min lilla skatt i magen.. Ja längtar så ! Men fått höra de lilla hjärtat slå .. Bm sa att hade ja inte haft foglossningen som tynger ner så hade ja haft en dröm graviditet.. Jag mår bra, allt ser fint ut, bebisen är lugn som en fil bunke med fina o kraftfulla hjärt slag på 137 idag, sf måttet var på 27 cm och vågen visade 10 kg upp ! Allt var mkt väl godkänt så nästa besök är 8 januari o ja längtar redan :) sen har lillen vänt sig med huvudet neråt.. Och inte att den lilla skatten i magen skulle bry sig att Bm var o rörde om boet ! :)

Sen köpt mig lunch på stan, kikat förbi mitt älskade jobb som ja saknar o så få krama om alla kollegor , önskat god jul mm :) fina människor ..och sen försvann energin som stt knäppa på ett finger.. Åkt buss, ätit middag o nu fötterna i högläge o kuddar bakom ryggen .. Sleep mode deluxe på ögonen ! Varit igång sen kl 06.00 .. Blir en tidig kväll känner jag !

Bjuder på dagens Nina.. Med min nya o efterlängtade "häng mössa" .. O magen :) dock lite för mörk bild.. Många som säger att magen är liten o vissa tycker den är stor :D jaja så kan de va.. Ja älskar den o dess innehåll :)

Sen är detta mina nya mys tofflor.. Love it !

Av Nina Larsson - 18 december 2013 07:23

Inte många dagar tills de är jul afton ! :D herregud.. De går så fort så man hinner ju inte med ! Idag är de den 18 mars vilket innebär att jag eller vi .. Nu kan inte Jimmy följa med då han är sjuk men ska o lyssna på bebisens hjärt ljud o så se om alla prover visar sig vara bra eller mindre bra ! Ska förbi jobbet oxå samt prov testa en vinter jacka av en tjej .. Hoppas innerligt att jag kan knäppa den :D

Igår och idag har ja vaknat kl 06 och gjort morgon.. Så är de, men man hinner mkt ! :) sitter just nu på soffan med min lilla vovve Dante som inte mått så bra igår så hoppas de är bättre med han nu, verkar som så iaf.. Sen så har han blivit jäkligt skum.. Har någon av er varit med om detta ? Att er hund vill ej komma nära en när man tex duschat och är gravid ? Så fort ja kommer i närheten så morrar han eller sticker iväg.. Han har aldrig gjort så här o sen efter en stund så kommer han fram o viftar på svansen .. Är de någon lukt ja utsöndrar när ja är gravid att han ej känner igen mig ? Blir så ledsen ibland att ja börjar grina haha o är så förbaskat känslig .. Han är ju min lilla ögon sten denna krabat!

Nåja igår så spendera jag halva dagen med Annika, följde med en sväng till hpda, handla mat och lite smått o gott till en själv.. Som en mössa,huvtröja , mysiga inne tofflor o 2 Bhar :) sen var vi o fika .. Var riktigt trevligt ! Och resten av dagen blev de bara lugnt... Var så himla trött efter resan :)

Så idag blir de Bm besök, jobbet, köpa jackan om ja kan ha den.. Sen hem o slänga sig på soffan igen o göra ingenting ! Blir nog em tidig kväll o sova.. Och på fredag ska man äntligen till sjukgymnasten.. ÄNTLIGEN !!

De var de.. Och välkommen vecka 29 .. De lever på som aldrig förr i magen och I LOVE IT ;)

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards