seeyaaa

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Nina Larsson - 28 december 2013 16:02

Idag har jag sovit till just efter halv elva.. Tappa hakan då ja trodde klockan skulle vara kring 7-8 tiden och inte en enda gång behövt kliva upp på toa :) så min lilla raring i magen har oxå sovit gott.. Haha så häftigt när magen har börjat åka hit o dit då bebisen rör sig.. Man märker att den blivit större :)

Så idag har jag hållt på o slå ihjäl mig ute med hunden .. Så de drog i magen lite.. :( hemskt ute.. Ätit en sen frukost o så spelat musik o började städa bort julen med sambon ! Sen kom älskade pappa hit o hjälpte mig att hänga upp gardiner o jyrat på med mig o Jimmy :) Jimmy har sen gått med Dante, ätit Sibylla mat mm .. Så nu ligger jag som en klubbad säl i sängen med två fötter som känns som två sprängande fotbollar .. Sambon har åkt med sin barndoms vän o kollat hockey i hpda .. Sen ska han på poker kväll ! :) min älskade pappa tog hem Dante en sväng till sig .. Så jag får bara vila nu efter denna effektiva dag samt ska ja sen ta en varm dusch !

Igår var vi på middag hos föräldrarna .. Lite gott de var med annan mat än jul mat.. Så vi hade Matkoma deluxe igår både jag o sambon.. Så vi låg på var sin sida av soffan o bara jäste ! :) sen när klockan blev lite mer så la ja mig i sängen o såg film.. :)

Sen så har jag fått mig en efterlängtad köks maskin i julklapp av svärföräldrar o föräldrarna samt Jimmy.. Är så fruktansvärt nöjd :) sen extra paket med tillbehör där ja kan mala egen köttfärs samt göra egen korv :) så nu är de bara baka mm .. Hade idag tänkt göra vanilj bulla men får nog göra de ev imorgon :)

De var väl de.. Ha en fin lördag alla <3

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards