seeyaaa

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Nina Larsson - 1 december 2013 11:11

Okey de är första advent, en fin dag.. Men alla dessa bilder på ljusen haha :D nåja underbart iaf..

Dagen startade kl 05.30 men låg o drog mig i sängen till ca 9.00 , koka kaffe,ställde fram frukost o dantes mat.. Tog på mig kläderna o lunkade mig fram med hunden i snön :) så frukosten o kaffet smaka riktigt gott.. Och så fick man en god morgon knuff i magen vid köks bordet !

Slagit igång en tvättmaskin o ska snart ta en dusch o se vad föräldrarna pysslar med o så ska jag åka till en väldigt fin vän där ja o Jimmy har fått saker till vår bebis :) så underbart med så givmilda människor som faktiskt har den känslan att tänka på andra :) de är så sällsynt ..

Och så ligger ja nu på soffan o vilar min rygg o höfter.. Ligger o tänker på hur de kommer se ut när vår lilla skatt kikar ut.. Och hur mkt starkare vår kärlek tillsammans har blivit, jag o Jimmy har funnit varandra ännu närmre.. Nästan så att ja blivit nykär igen ;) haha fast de har ja nog alltid varit i han.. De känns så otroligt stort alltihopa.. Idag är en sån dag då ja skulle vilja träffa denna lilla människa i magen, vem är du, hur ser du ut, vem kommer du likna ? Så många frågor.. Jag känner av en personlighet i magen .. De är en otroligt lugn liten människa .. Den ger mig starka känslor vid varje rörelse och jag har faktiskt aldrig i mitt liv känt mig så här lugn inför något.. I början var jag orolig och lite stressad inför allt.. Men de finns inget kvar av de.. Känner bara ren lycka o glädje inom mig .. Nästan så ja måste nypa mig i armen o försöka förstå att allt är på riktigt.. Kan de verkligen vara så? :)

De finns inget annat, jag är ingen människa som vill "skylta" med något eller att jag skriver något bara för att de ska låta bra.. De är verkligen så här bra i mitt liv, jag begär så lite och de känns som att ja har vunnit den bästa vinsten man kan få.. Jag har verkligen gett hela mig själv till andra och fått så mkt dynga genom åren men alltid gått med ett leende .. Jag har varit så ödmjuk o snäll o alltid varit den som sagt förlåt fast de aldrig var mitt fel.. Men idag så har ja de bästa, människor som vill mig väl, jag får något tillbaka,jag har mitt jobb o mina kollegor, jag har min familj som består av dom bästa föräldrarna i världen, jag har min älskade lilla vovve och jag har dem absolut perfektaste sambo i hela universum och hans familj med den bästa svärmor som är min bästa vän ! <3 och ett mirakel barn i magen som jag aldrig i mitt liv trodde skulle bli till.. Jag eller vi älskar dig så oändligt mycket <3 du är de bästa som hänt oss och kan säga som så att du kommer få ett lyckligt liv med oss ! Du har redan så mycket kärlek runt omkring dig älskade lilla barn i magen <3

Hihi .. Är en känslig person idag känner ja med mkt känslor som måste ibland få komma ut ! Men som sagt.. Jag älskar mitt liv i allt de enkla.. De behövs så lite för att uppskatta dagen ! Och ja uppskattar allt ! D

Glad första advent på er ! <3

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards