seeyaaa

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Nina Larsson - 22 december 2013 13:05

Nu ska ja berätta nå jobbigt.. Igår så testa ja tens apparaten ordentligt i ca 15 minuter.. Kände att de var skönt med smärtlindring för foglossningen.. Efter ca 30 minuter o var på väg till mina föräldrar så börjat jag få rejäla mens liknande smärtor på höger rygg slut.. Och började gråta för de gjorde så jävla ont o sammandragningar på de.. O tankar började skena att tänk om de är dags redan !?

Jimmy kom till mina föräldrar o blev ju orolig o hade med sig min vete kudde.. Den hjälpte otroligt mkt så jag somnade av utmattning i ca 1,5 h .. Sen när jag vaknade så hade jag barnen lätt molnande känsla .. O bebisen rörde på sig så kände mig väldigt lugn ! Och ringde förlossningen som sa att blir de värre är jag välkommen in samt att jag idag då åker in till akuten o tar urin prov för att se så att de ej är en urin vägs infektion ..

Kom in idag på akuten o urin provet visade inte uvi, men däremot ska de skickas på odling så vet inte riktigt säkert ännu o eftersom jag idag inte har ont så ska jag sen om de skulle hända ringa förlossningen direkt..

Men iaf.. De kan även vara denna jävla tens apparat som inte funkar på mig sa läkaren.. Den kan skapa falska värkar då jag gått så länge så är nerverna helt förstörda.. Och ger impulser som gjorde detta .. Så den där apparaten får då fan vara !

Sen en annan sak, min medicin ska höjas igen då proverna som är tagna i veckan har höjts även fast ja äter den dagligen.. O de är inte bra med såna höga värden då de kan förstöra anti kropparna åt barnet .. Men de proverna tas ju oxå när barnet föds så hoppas den lilla skatten i magen inte får de jag har :) men ja är så less att de inte tas mer på allvar.. Men nu blir de mer prover tätare så jag inte går med för höga värden !


Så jag har i princip sovit hela dagen igår o tills imorse.. Sitter hemma på soffan nu o myser, känner den lilla i magen böka runt o så länge den bökar på är ja lugn o trygg.. Sen glad att jag har Jimmy,mina föräldrar o svärmor som finns <3 tack för allt !

Så nu hoppas ja de inte blir nå mer så här.. Jag är så trött nu idag ! Men men, idag har vi blivit bortbjudna på middag.. Av Jimmys fina mormor o morfar :)

Snart jul :)

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards