seeyaaa

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Nina Larsson - 20 december 2013 11:02

Vilket snö oväder.. Fy tusan var då mindre kul o sitta i bilen till Kalix för att träffa sjukgymnasten.. Har fått hem på prov en tens apparat som ja ska använda ca 2-3 ggr per dag högst 30 minuter.. Så få se om de ger nå smärtlindring .. Sen efter nyår vara i varm vatten bassängen !

Bara att åka dit tog på nästan alla krafter så nu ligger jag o vovven i sängen .. Ska vila mina ögon en stund ! Och alla som är ute på vägarna, kör försiktigt ni kommer fram ! För nu lär de va värsta dagarna innan jul ! De enda som ska o göras imorgon är att Dante ska få fara på Maries hundvård o bli jul fin :) <3

Sen så har de fixat sig på ett dygn med denna anmälan om föräldra penning.. O kan redan nu göra ansökan om ersättningen ! Ska kolla sen hur ja ska lägga upp dagarna så man får rätt betalt :) är ju inte heller super brådskande ! :) men skönt o veta hur de funkar o att ja kan fixa allt före.. ! :)

Bebisen är i full gång nu, älskar varje minut den rör sig.. Jag längtar så mkt att få träffa denna lilla skatt som finns ! :) den verkar va så snäll,lugn .. Hihi :)

Och sen till något annat, min kära sambo får idag jul ledigt i 17 dagar.. Helt otroligt underbart ! <3

Nu ska här vilas ! :) ha en fin dag alla ! Och denna bild fick jag av en vän igår.. Så otroligt fin o blev så glad att ja börja gråta ! <3 tack Johanna !

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards