seeyaaa

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

Sambons garderob

Av Nina Larsson - 22 oktober 2013 09:17

Hihi har varit och stulit mig ett par shorts att sova i från sambons garderob o sett stort linne.. ;) alltid bra att ha sin sambos kläder när man blir rund och go ;) men kom på att jag ska köpa mig en pyjamas eller liknande.. Bara gå omkring o mysa i på kvällarna o sova i :)

Igår kväll hade jag så jävla ont i höften o ryggen igen så sambon fick börja massera mig.. De lättade lite eller rättare sagt mina ögon blev super super trötta så somnade ganska så fort efter de,, men däremot mkt spring på toa, svårt att vända mig mm .. Så har gjort en tidig morgon.. Sen skulle Dante ut på en morgon promenad med Annika .. Men då tempen visade -12 så tyckte ja att han fick stanna hemma.. Sen kom ju då pappa som tog ut han.. Gick inte många meter så började han dra upp tassen.. Han gillar inte kyla o framförallt inte morgon hund är han .. Haha men tror väl fan de, tänk om man själv ligger o sover o så måste man ut i kyla direkt.. Njaa haha nåja ;)

Så har kokat morgon kaffe o bjudit världens bästa pappa, ätit frukost mm.. Ringt försäkrings kassan o löne kontoret.. Så att allt blir rätt :) idag ska jag skicka in om graviditets penningen mm.. Kommer nog få ha 10 frimärken så tung brevet är :D kan inte släppa kontrollen fast jag bara ska "vara" .. Men vill bara att saker ska gå rätt till o för min egen säkerhet ! Har alltid varit så, och samtidigt tagit mkt i min väg som gjort att mkt har känts tungt men på något sätt alltid klarat av de och fixat allt på egen hand.. Jag är så stolt över mig själv om ja får skryta ;)


Ska ta en varm o lång dusch nu , bara mysa på här hemma o varva ner min kropp o huvud med allt som snurrar på.. Och bara längta efter att få höra hjärt ljudet på våran lilla skatt i magen ! :)

Ha en fin dag alla mina vänner .. Sen har jag hittat en ny tatuering ja skulle vilja göra, men som aldrig kommer att göras haha... För feg.. Men en sak hat jag sagt o står för.. Mitt barns namn,handavtryck eller fot avtryck ska jag ha på min kropp .. Nära hjärtat inristat :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards