seeyaaa

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Nina Larsson - 29 oktober 2013 10:05

Klev upp just efter halv åtta, hade då legat vaken en stund och surfar.. Slog i gång kaffet och började ringa runt till läkare,sjukgymnast,chefen samt har FK ringt igen .. En massa jävla strul och hoppas de nu har löst sig ! Ska ringa en gång sen till min handläggare på fk .. Komplettera intyg mm ! Ja jösses.. Att man bara orkar med detta.. Som sagt jag önskar att jag så var på mitt jobb idag o slapp detta pappers arbete o ringa hit o dit ! Så mkt lättare att få ha sin rätta vardag än sitta hemma sjukskriven och knappt kan röra en.. Känns mkt bättre idag än vad de gjorde igår.. Var ganska nere igår o så sitta ensam hemma då sambon jobbar sin dumma eftermiddag o man orkar inte knappt vara social med någon annan vän förutom ens familj då jag vet att där kan jag bara vara.. Sitta tyst , men ändå ha sällskap.

Haha om ni fattar va jag menar ;) så har nu lagt mig en stund i sängen då jag är alldeles utmattad i huvudet .. Ska vila en stund ! Blir inte så många knop idag.. Bara ta de lilla lugna som vanligt ! Tvättmaskinen snurrar på iaf ..

De var väl de ! Känner mig som hon på bilden ..

Ovido - Quiz & Flashcards